منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الترفيهي > منتدى النكت و الفكاهات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 29-08-2007, 01:21 PM
الصورة الرمزية ϲσɗɛ вяɛακɛɍ
ϲσɗɛ вяɛακɛɍ ϲσɗɛ вяɛακɛɍ غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 7,035
افتراضي واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون


فيه صعيدي اشترك بمسابقة من سيربح المليون وكان السؤال الثاني:
عصفور باليد ولا عشرة على

أ) الشجرة -------------- ب) البقرة

ج) الصفراء -------------- د) الحمراء

فقال لجورج قرداحي من أولها صعبة. ما نسأل الجمهور،

فكان جواب الجمهور 100% الجواب الأول الشجرة،

فقال لجورج مش دايماً الجمهور على حق،نحذف إجابتين. حذفله إجابتين فبقي الجواب الأول الشجرة

والجواب الثاني البقرة.

فقال لجورج يااااادي المصيبة بقى الجوابين الشاكك فيهم .

طب نتصل بصديقي ( هريدي ) فأتصل بهريدي ( إزيك يا أبو صميده كيف أخبارك ، أم صميده إزيها والعيال --) راحت الثلاثين ثانية وملحقش يسأله السؤال.

فسأله جورج قرداحي وهلا شو بدك تسوي

فجاوب راح أنسحب ياعم و آخد ال 200 ريال بتاعت السؤال الأول والمثل بيقول:

عصفور باليد ولا عشرة على الشجرة





,hp] fg]dhjkh tn fvkhl[ lk sdvfp hglgd,k

من مواضيعي 0 حصريا شرايط فاديه البزى الجديد والقديم والحصرى
0 مؤلم ولكن
0 من اقوال تماف ايرينى
0 نداء هام لكل الاعضاءارجو الدخول :)
0 نحبهم ...............كلمات أعجبتني جدا وحبيت تشاركوني فيها
__________________


يا رب لسـ،،ـت أعلم ما تحمله الأيـ،ـام لى و لكن يكفينـ،ـى شيئـ،ـا واحدا
ثقتـ،ـى أنك معى تعتنـ،ـى بى و تحـ،ـارب عنى


ربنا مــوجــ،ـود
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 29-08-2007, 01:49 PM
مينا ناجى مينا ناجى غير متواجد حالياً
عضو مشارك
 
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 19
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

الغباء حقيقى له ناسه
من مواضيعي 0 ربنا مش حاسه
0 شركة ووتر ايجيبت تطلب سكرتيرة و تيلى سيلز
0 فرصة لعمل اضافى بجانب عملك (شركة ووتر ايجيبت )
0 عيد نيروز سعيد
0 فرصه عمل بشركه كبرى تعمل بمجال السيارات
__________________
صلوا من اجلى
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 29-08-2007, 05:11 PM
الصورة الرمزية a7balmase7
a7balmase7 a7balmase7 غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
المشاركات: 7,680
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
من مواضيعي 0 شخصيتك من حذائك
0 مطلوب للعمل
0 نصائح طبية
0 مواقف من حياة البابا كيرلس السادس
0 قصة حياة الانبا ابرام
__________________
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 29-08-2007, 06:17 PM
onlife onlife غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Aug 2007
المشاركات: 1,010
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

الناس دي بتتعب اوي لما توصل للقرارات الذرية دي ربنا يساعدهم.
من مواضيعي 0 أرجو الأفادة السريــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــعة.
0 حكاية مؤثرة جدآ كلة لازم يشوفها............................
0 لا تدمر حياتك إن غاب إنسان عنك
0 صرخة العصفورة.....
0 هل الاغاني و الافلام حرام ولا.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 15-05-2009, 02:43 AM
الصورة الرمزية ϲσɗɛ вяɛακɛɍ
ϲσɗɛ вяɛακɛɍ ϲσɗɛ вяɛακɛɍ غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 7,035
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مينا ناجى
الغباء حقيقى له ناسه
هههههههههههههههههههههههه
فعلالالالالالالالالالالالان
من مواضيعي 0 ايه امنيتك فى 2010 لعبه عثوله قوى قوى0
0 رد: طلبات الترانيم
0 موضوع جاااااااااااااااااااااااااااااااامد وتحدى
0 اهميه قراءه سير القديسين
0 موسوعه اكلات صيامى ( كل سنه وانتم طيبين )
__________________


يا رب لسـ،،ـت أعلم ما تحمله الأيـ،ـام لى و لكن يكفينـ،ـى شيئـ،ـا واحدا
ثقتـ،ـى أنك معى تعتنـ،ـى بى و تحـ،ـارب عنى


ربنا مــوجــ،ـود
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 15-05-2009, 02:44 AM
الصورة الرمزية ϲσɗɛ вяɛακɛɍ
ϲσɗɛ вяɛακɛɍ ϲσɗɛ вяɛακɛɍ غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 7,035
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7balmase7
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

تعيشى وتضحكى
من مواضيعي 0 صور طلاب في الامتحان
0 اكتب اسمك وشوف منزلك روعــــــــــــــــــــة
0 تاملات جميله جداااااااااااااااااااااااااا ( متجددة دائما)
0 فى صباحيه العروسه الزوج عمل ايه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 ترنيمه المجد لله فى الاعالىmp3
__________________


يا رب لسـ،،ـت أعلم ما تحمله الأيـ،ـام لى و لكن يكفينـ،ـى شيئـ،ـا واحدا
ثقتـ،ـى أنك معى تعتنـ،ـى بى و تحـ،ـارب عنى


ربنا مــوجــ،ـود
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 09-07-2009, 12:08 PM
Ramy malak Ramy malak غير متواجد حالياً
عضو جديد
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
الدولة: شبرا الخيمة
المشاركات: 9
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Ramy malak
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

ياباشا انا فكرتها قصة قصيرة
اوعى تزعل ان هى مش حلوة
من مواضيعي 0 ارنى الله- هل يقبل الله توبة الشيطان
0 ما لاتعرفه عن Run
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 10-07-2009, 04:18 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

نكتة حلوة بس انا مش عارف ليه منسحبش من الاول بدل وجع القلب ده
من مواضيعي 0 روحانية الصلاة بالأجبية
0 الفرق بين الأفلام
0 رد البابا شنوده على مذبحة كنيسة سيدة النجاه بالعراق
0 دير "المحرق" يختتم احتفالية العذراء مريم
0 الاستيلاء على أرض باسم قداسة "البابا شنودة" في "عزبة الهجانة"
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 10-07-2009, 04:24 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

هههههههههههههههههه حلوة
من مواضيعي 0 فين صلاح وسامي
0 يالهوي علي العسل
0 لو عايز تضحك اضحك
0 أصعب أوقات
0 اقتراح للافتقاد
__________________
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 10-07-2009, 08:51 PM
الصورة الرمزية سندريلا
سندريلا سندريلا غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
المشاركات: 871
افتراضي رد: واحد بلدياتنا فى برنامج من سيربح المليون

على فكرة انا شفت الحلقة دى كانت تموت من الضحك والراجل التانى اللى كان بيسأله على الحرب العالمية التانية
من مواضيعي 0 صور متحركة جميييييلة
0 حماريقلد حمار
0 اجلعنا كهؤلاء الاطفال
0 وفات القطار الشبان الثلاثة
0 إلهك هو أقوى شخص فى العالم
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
من سيربح المليون maruoma2010 منتدى النكت و الفكاهات 2 06-09-2010 07:30 PM
برنامج من سيربح المليون(اسئلة مسيحية) صلاح صدقى منتدى الكمبيوتر و الإنترنت 6 17-08-2010 09:14 AM
برنامج من سيربح الملكوت مع فريق أبناء دميانة lover0127 منتدى البرامج 2 15-10-2009 06:29 PM
برنامج من سيربح الملكوت michael mm منتدى البرامج 4 05-03-2008 06:12 PM


الساعة الآن 05:47 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2020