منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > مواهب الشباب > مسابقة فكر و ابدع > التصميمات

التصميمات تصميمات الصور والتوقيع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 08-08-2011, 04:23 PM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي تصميمات لام النور


انا هبتدي اقدم تصميمات للعدرا وياريت تشاركوا خصوصا نانسي لانها الصراحه ممتازه في عمل التصميمات وشطوووره

فياريت كلنا نعمل تصميمات حلوه للعدرا ومختلفه عن السنه اللي فاتت واللي يقدر يشارك يحط تصميمه هنا
او اي تصميم عجبه مش شرط صممه


jwldlhj ghl hgk,v

من مواضيعي 0 مش في المركز
0 ونعم الصديق
0 في مثل هذا اليوم (7 هاتور)
0 لئلا تسحب منك المكافاة
0 معا كل يوم 9/9
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-08-2011, 04:37 PM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Nov 2005
المشاركات: 6,061
افتراضي رد: تصميمات لام النور

فكرة جميلة يا شيري, ربنا يعوضكم و بركة ام النور تكون معانا كلنا.
من مواضيعي 0 عيد أمير الشهداء البطل مارجرجس
0 Junior & Senior software tester for American company
0 ماكس ميشل و الأرثوذكسية الأصل والصورة
0 دعوة للمشاركة و نوال بركة الخدمة
0 هام للأعضاء الذين لا يمكنهم الدخول
__________________

Pray for me
John
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 08-08-2011, 06:15 PM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي رد: تصميمات لام النور










((((((((((((يتبع))))))))))))))))
من مواضيعي 0 سنه حلوه عدت وسنه احلي جايه
0 معا كل يوم 21/9
0 اسلكوا في النور
0 رد: شويه برامج صغيره
0 التفكير الايجابي في الحياه

التعديل الأخير تم بواسطة cherry berry ; 08-08-2011 الساعة 06:19 PM
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 08-08-2011, 06:47 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: تصميمات لام النور

ربنا يخليكي يا شيري ميجيش حاجة جنبك صدقيني
تصميمات حلوة اوووووووي اوووووووي تسلم ايديكي
من مواضيعي 0 عندما يتحول الحب الى ألم
0 لديك 1 رسالة خاصة من يسوع افتح قلبك علشان تستقبلها رسالة جديدة
0 القلب المطمئن المملوء بالسلام
0 عندما تكون محطم القلب
0 لماذا نستهين بمشاعرنا ونلعب بها؟!!
__________________
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 08-08-2011, 11:15 PM
الصورة الرمزية mero mmm
mero mmm mero mmm غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2010
المشاركات: 1,667
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى mero mmm
افتراضي رد: تصميمات لام النور

اللللللللة اية الجمال دة
من مواضيعي 0 ابنى مش مجنون
0 لايمتلك قلبك الحزن
0 اوبريت البابا الراهب
0 الشيطان بيقولك قوم صلى
0 البوم بهديك حياتى
__________________

رد مع اقتباس
  #7  
قديم 10-08-2011, 12:20 AM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي رد: تصميمات لام النور

الله يا اشرف تصميمات حلوه قوي

من مواضيعي 0 ابني الحبيب :انهض ولا تيأس
0 عايزه من فضلكم قاموس easy lingo
0 اسرار اكلات المطاعم الوجبات السريعه
0 تنبيه هام لكل مشتركين بدروس الفرنساوي
0 قبل ما تستلم سلم (محاسبه النفس)
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 11-08-2011, 05:32 PM
فنار فنار غير متواجد حالياً
عضو فعال
 
تاريخ التسجيل: Feb 2010
المشاركات: 366
افتراضي رد: تصميمات لام النور

روووعة
يسلم ذوقك
الرب يباركك
من مواضيعي
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 11-08-2011, 07:25 PM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي رد: تصميمات لام النور

شكرا يا فنار بس عاوزينمشاركتك معانا ارفعيلنا تصميمات عجبتك
من مواضيعي 0 بهذا يعرف الجميع انكم تلاميذي
0 عصير لذيذ لتقليل الوزن ( للرجيم )
0 من المسئول ؟
0 طلباتك اوامر في اسبوع الالام
0 ازاي اعمل شخصيات متحركه او كرتون بسيط او صور عاديه تتلألا و تتحرك
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 11-08-2011, 07:42 PM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي رد: تصميمات لام النور

شكرا يا ادمن جون علي التشجيع ربنا يعوضك

وميرسي علي المجامله يا نانسي لكن انا عند رايي فين بقي تصميماتك
من مواضيعي 0 جروب ع الفيس بووك
0 تتوق نفسي الي ديارك
0 ماذا تفعل لو كنت مكانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 هديه حب ♥♥
0 سؤال جرئ
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
تصميمات للصلب واسبوع الالام Mark_333 منتدي الصور المسيحية 7 20-04-2011 02:33 PM
تصميمات للبابا كيرلس في عيده cherry berry التصميمات 14 28-03-2011 07:28 PM
تقرير كامل عن مقبرة توت عنخ امون بموا المنتدي الثقافي 6 13-07-2010 01:20 PM
على رأى المثل - تصميمات magdy-f منتدى النكت و الفكاهات 10 05-06-2010 11:03 AM
الاكتشاف الرائع مقبرة الملك توت عنخ امون شفيعى البابا المنتدي الثقافي 6 04-03-2010 04:52 PM


الساعة الآن 11:32 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2017