منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الترفيهي > منتدى الفوازير و الألغاز

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 29-05-2011, 06:23 PM
الصورة الرمزية بنت الروح
بنت الروح بنت الروح غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: May 2011
المشاركات: 607
افتراضي استخراج المثل


استخراج المثل
استخراج المثل


هاااااااااااااااااااااى
ازيكم انا جايب ليكم لعبه روعه
اكيد كل واحد فينا ليه فى الامثال الشعبيه


فكرة اللعبة


هى نضع صوره او صورتين او مجموعه صور تدل على

مثـــــــل واحد فقط يشمل جميع الصور اللي نطرحها في الرد


ونشوف مين الشاطر اللى يعرف يحل

ياااارب تعجبكم



منقول


استخراج المثل





hsjovh[ hgleg

من مواضيعي 0 اسجد امامك يا رب
0 المنتدى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 صور عربيات للاطفال
0 بعض اقوال ابونا القمص ميخائيل البحيرى
0 حوار مع يسوع
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 30-05-2011, 11:40 PM
ريموندة عبد المسيح ريموندة عبد المسيح غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: الجيزة
المشاركات: 6,255
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ريموندة عبد المسيح
افتراضي رد: استخراج المثل

القرد فى عين امة غزال
من مواضيعي 0 بيت لم يعرف الحزن
0 بجاتو احتمالية الاعادة ممكن تكون بين ثلاث مرشحين
0 البابا يوافق على الوساطة فى اثيوبيا
0 فين بيتر
0 اجمل تهنئة لاجمل عروسة
__________________




رد مع اقتباس
  #3  
قديم 31-05-2011, 12:22 PM
الصورة الرمزية شهيد تحت الطلب
شهيد تحت الطلب شهيد تحت الطلب غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: بنى سويف
المشاركات: 3,775
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى شهيد تحت الطلب
افتراضي رد: استخراج المثل

عصفور في اليد افضل من عشره علي الشجره
من مواضيعي 0 اختفاء فتاه مسيحيه فى .....
0 بعض ضحايا الجيش المصرى فى ماسيبرو
0 فين اخواتى
0 مسلحون يهاجمون سيارة ترحيلات ويقتلون اثنين أخذا بالثأر ببني سويف
0 عيد ميلاد demon dodo
__________________


ساعدنى يارب ان ارضى صلاحك

رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
استخراج صورة من عقد admin الإستشارات القانونية و القضائية 1 29-04-2011 04:35 AM
تعليق استيراد المنتجات من اليابان ريموندة عبد المسيح منتدي الأخبار العام 1 29-03-2011 07:31 PM
على رأى المثل - تصميمات magdy-f منتدى النكت و الفكاهات 10 05-06-2010 11:03 AM
علي رأي المثل (قالوا في الامثال) صلاح صدقى منتدى الصور 4 26-03-2010 01:48 AM


الساعة الآن 11:55 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2018