منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > مواهب الشباب > مسابقة فكر و ابدع > التصميمات

التصميمات تصميمات الصور والتوقيع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 13-09-2010, 03:47 AM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)


هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)دي تصميماتي الجديدة بمناسبة عيد ميلاد المنتدي هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هو لسه شوية عليييه بس حبيت احطهم من دلوئتي
يارب تعجبكم

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)


هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)





i]dm lkd glkj]hhhhhhhhhdh (jwldlhj []d]m)

من مواضيعي 0 ليه يارب عملت كده؟ليه سبتني انادي واصرخ ليه؟
0 وأخيـراً.. أنت إنسـان حقيقـي
0 عندك امتحانات؟؟ ادخل
0 عفوا القلب المطلوب لايمكن الاتصال به الان ربما يكون....
0 أنت عيوني عندما لا اري
__________________

التعديل الأخير تم بواسطة nancy00 ; 13-09-2010 الساعة 03:50 AM
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 13-09-2010, 10:00 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Nov 2005
المشاركات: 6,061
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

رائع يا نانسي,
ربنا يعوضك
من مواضيعي 0 الخطية الأصلية الجدية لنيافة الأنبا بيشوي
0 موقع صديق
0 كل سنة و انتم طيبين بعيد الحب
0 من أقوال الأباء عن القداس الألهى
0 مطلوب مناهج لخدمة إعدادي
__________________

Pray for me
John
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 13-09-2010, 10:20 AM
الصورة الرمزية جورج نصيف
جورج نصيف جورج نصيف غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: الجيزة-فيصل ش كعبيش
المشاركات: 2,626
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)




الله يا نانسى فى منتهى الروعة والجمال
وربنا يخليكى لينا عشان تقدمى الحاجات التحفة دى للمنتدى
كل سنة وانتى وكل اخواتنا فى المنتدى بخير وسلام
من مواضيعي 0 الرجاء اقرأها بتأنى
0 تصميم جميل للمسيح والانجيل كتاب الحياه
0 كعكة لذيذة ام""
0 ما اروعها اجابة خليك دايما واثق من نفسك
0 كيف تسحر زوجتك وتمتلك مفاتيح قلبها
__________________















رد مع اقتباس
  #4  
قديم 13-09-2010, 10:24 AM
الصورة الرمزية شهيد تحت الطلب
شهيد تحت الطلب شهيد تحت الطلب غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: بنى سويف
المشاركات: 3,775
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى شهيد تحت الطلب
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

ايه الجمال ده ربنا يعوضك ياننسى
من مواضيعي 0 عايز ترحيب بمادونا عفت
0 تحزير هام جدا
0 فين اخوتى
0 الصلاه
0 مش عارف اعمل ايه
__________________


ساعدنى يارب ان ارضى صلاحك

رد مع اقتباس
  #5  
قديم 13-09-2010, 11:51 AM
الصورة الرمزية gasaka
gasaka gasaka غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 1,264
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)


ايه الجمال ده تسلم ايدك يا قمر ربنا يبارك تعب محبتك
من مواضيعي 0 تيجى نقرر نعمل كده؟؟؟؟؟؟؟
0 صغر النفس
0 هل مازلت تحتفظ بالله داخللك
0 اعرف اسم شريكة حياتك قبل ما تيجى
0 انه يعرف ما فى داخلك
__________________
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 13-09-2010, 12:00 PM
الصورة الرمزية megomego
megomego megomego غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: في حضن المسيح
المشاركات: 9,880
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

فنانة يا نانسي
برافو عليكي

من مواضيعي 0 مفاجأة : أول موقع مسيحي للبحث عن الوظائف
0 ليس لهم خمر
0 السنكسار الجمعة 15 توت
0 أحداث عجيبة
0 كل جوانب حياتي
__________________


لو وقعت حقف تاني
لو إنكسرت حتجبر تاني
لو إتاسرت حتحرر تاني
دة يسوعي دايما بيديني فرصة تاني
دة يسوعي دايما مالك كياني


التعديل الأخير تم بواسطة megomego ; 13-09-2010 الساعة 12:04 PM
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 13-09-2010, 12:42 PM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)



حلوييييييييييييييييييييييين
من مواضيعي 0 شفيعه العواقر
0 معا كل يوم 21/8
0 listen to panda
0 من يخلصني ؟
0 يوميات بنوته صغيووره
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 13-09-2010, 01:00 PM
الصورة الرمزية magdy-f
magdy-f magdy-f غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: مصر
المشاركات: 15,164
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى magdy-f إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى magdy-f
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)





روعة يانانسى ربنا يبارك حياتك
وكل عام وانت بخير
وكل اعضاء المنتدى بخير




من مواضيعي 0 كيف تدرس الكتاب المقدس
0 برنامج النهاردة : إستشهاد القديسة تكلا
0 صلوات الأجبية
0 أقوال القديس أغسطينوس
0 فيلم الشهيد أبانوب النهيسى للموبايل
__________________
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 13-09-2010, 02:08 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)



بجد رووووووووووووعة يا نانسي تسللللللللللللم ايدك
بجد تصميمات رااااااااااااااااااااااااااااااااااااائعة بجد بجد بجد انتى موهوبة
ربنا يبارك كل حياتك وبعوض تعبك
من مواضيعي 0 صور اطفال غريبة ومضحكة جدااااااااا
0 ترنيمة سود يا يسوع في حياتى
0 يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل(6)
0 يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل26
0 حزام امان جديد يقلل من نسبة الحوادث45%
__________________
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 13-09-2010, 03:12 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin مشاهدة المشاركة
رائع يا نانسي,
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin مشاهدة المشاركة
ربنا يعوضك

مييييييييييييييييييييييرسي يا جووووووووووووووووون
من مواضيعي 0 ترنيمة ذهبي الفم فعصرنا روووووعة
0 يا شماتة الخنازير والفراخ فيا
0 محتاجلك يا يسوع دلوقتى
0 عيد ميلاد ميييييييييييييييييين
0 فينك يا بموا
__________________
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
تصميمات خاصة بمنتدى أسرة البابا كيرلس العلمية " هدية بسيطة منى " Mark_333 التصميمات 10 01-08-2011 02:40 PM
تصميمات جديدة ادخلوا وشوفوها ورأيكم يهمنى بشرى شنودة الفنون 6 23-07-2011 06:53 AM
تصميمات حصريه لمنتدي البابا كيرلس (اسبوع الالام) cherry berry منتدي الصور المسيحية 14 09-11-2010 08:31 PM
تصميمات جديدة لشهداء نجع حمادى عادل جبران منتدي الصور المسيحية 6 07-09-2010 05:00 PM
على رأى المثل - تصميمات magdy-f منتدى النكت و الفكاهات 10 05-06-2010 11:03 AM


الساعة الآن 02:32 AM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2020