منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الإجتماعي > منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة.

منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. هذا المنتدي مخصص لتهنئة الأعضاء بأعياد ميلادهم و المناسبات الأخري مثل ( التخرج - العمل- خطوبة - إكليل- مولود جديد- ....)

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-08-2010, 12:09 AM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي


دميانة وانتي طيبة قلبي



أنا جايه أنهاردة وأنا فرحانة وبقدم التهاني لحبيبة قلبي
عارفيييييييييييين ميييييييين؟؟؟؟
هي

دميانة وانتي طيبة قلبيdemon dodeyدميانة وانتي طيبة قلبي


وبقولها (( Happy Birthday )) وعقبال95895447 سنة يا قمممر وأنتي مع المسيح ومعانا كلنا يارب
دميانة وانتي طيبة قلبي

(( Happy Birthday To You ))
]دميانة وانتي طيبة قلبي




]ldhkm ;g skm ,hkjd 'dfm dh rgfd

من مواضيعي 0 الى متى لا اثق فيك؟؟؟؟
0 ارشدني-يا-الهي
0 عيد ميلاد ارميا
0 حبيبي الانبا مكاريوس
0 مــجـــرمـــــون و لــــكــــنـــهـــم خــارج الســجــــون
__________________

التعديل الأخير تم بواسطة nancy00 ; 04-08-2010 الساعة 12:13 AM
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 04-08-2010, 12:25 AM
الصورة الرمزية Armia
Armia Armia غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: Egypt
المشاركات: 8,033
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Armia
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

كل سنه وانتى طيبه يا دميانه وعقبال مليون سنه مع يسوع

كــــــــــــــــــل سنـــــــــــــــــــــــــــــــــه وانتــــــــــــــى طيبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
من مواضيعي 0 ساقرع للنهايه
0 الفتور والركود فى الحياة الروحية يبعد الانسان عن الله
0 الرجاء الصلاه
0 سكيتينج في ويمبلدون .. ومشروع المعلم مقابل السلام في أبرز ما قالوا شهر فبراير
0 اقترااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح
__________________







انت تحتض وجودى برعايتك وكأنك لا تتطلع على اخر سواى تسهر على
وكأنك قد نسيت الخليقة كلها تهبنى عطياك وكأنى وحدى


رد مع اقتباس
  #3  
قديم 04-08-2010, 12:56 AM
الصورة الرمزية MORAMARMAR
MORAMARMAR MORAMARMAR غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: روح البابا كيرلس
المشاركات: 6,516
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

كل سنة وانتى طيبة يا دودو يا حبيبة قلبى يا سكررررررة
وعقبال 456555745 سنة وتحققى كل اللى بتتمنية
من مواضيعي 0 فكر وقولي
0 الذى يحب اكثر
0 امثاااااااااااااااااااااااال
0 تحب الاول ولا تجوز الاول
0 سامح و ذو الاصابع الطويلة
__________________


لية الحزن معايا تملى ؟؟؟
رد عليا يا ابويا وقولى
سايب لية دمعى يسيل كتر الظلم بيقتل فيا
لية الجرح تملى عشانى لية دايما دموع فى عينيا
اة محتاج ابكى وتسمعنى نفسى احس بالحنية لو بنتك عليك هتهون هرضى بجرحى مهما يكون
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 04-08-2010, 01:31 AM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي


demon dodey
demon dodey
demon dodey






من مواضيعي 0 قصة حياة البابا متاؤس الأول
0 البابا داميانوس
0 قانون العمل الموحد
0 علي رأي المثل (قالوا في الامثال)
0 الطائفة المعمدانية تهنئ البابا بعيد جلوسه وتطلب الانضمام لمجلس كنائس مصر
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 04-08-2010, 01:51 AM
الصورة الرمزية demon_dodey
demon_dodey demon_dodey غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: قلب بابا يسوع
المشاركات: 501
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

وانت طيبه ياقمرايه
ده احلى عيد ميلاد اتعمل لى
ميرسى خااااااااالص يا نانسى
من مواضيعي 0 الى متى؟!!
0 خواطر زكا
0 بسالك يا دنيا سؤال
0 بتول حيرت العقول
0 رسالة شخصية لك
__________________
بسياط اثمى جلدتك
بشوك ذنبى كللتك
بحربه جرمى طعنتك
فـــســــــامــــحـــنــى
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 04-08-2010, 01:52 AM
الصورة الرمزية demon_dodey
demon_dodey demon_dodey غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: قلب بابا يسوع
المشاركات: 501
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

ميرسى يا ارميا وانت طيب
من مواضيعي 0 سالت زمانى
0 الى كل اعضاء المنتدى
0 متحيره اعمل اهههههههه محتاجه الرض ضروري ارجوكم الرد لان هذا للكنيسة
0 مش هاسيبك
0 الى متى؟!!
__________________
بسياط اثمى جلدتك
بشوك ذنبى كللتك
بحربه جرمى طعنتك
فـــســــــامــــحـــنــى
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 04-08-2010, 01:53 AM
الصورة الرمزية demon_dodey
demon_dodey demon_dodey غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: قلب بابا يسوع
المشاركات: 501
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

وانتى طيبه
ميرسى اوى يامارو يا سكره
من مواضيعي 0 سالت زمانى
0 اوصف ايه
0 متحيره اعمل اهههههههه محتاجه الرض ضروري ارجوكم الرد لان هذا للكنيسة
0 اجمل الكلمات
0 مش هاسيبك
__________________
بسياط اثمى جلدتك
بشوك ذنبى كللتك
بحربه جرمى طعنتك
فـــســــــامــــحـــنــى
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 04-08-2010, 01:55 AM
الصورة الرمزية demon_dodey
demon_dodey demon_dodey غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: قلب بابا يسوع
المشاركات: 501
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

وانت طيب يا صلاح
وبجد انا ماستاهلش محبتكم الغاليه دى
ميرسى اوىىىىىىى
من مواضيعي 0 اجمل الكلمات
0 لانه يعرف طريقى
0 بسالك يا دنيا سؤال
0 بتول حيرت العقول
0 مش هاسيبك
__________________
بسياط اثمى جلدتك
بشوك ذنبى كللتك
بحربه جرمى طعنتك
فـــســــــامــــحـــنــى

التعديل الأخير تم بواسطة demon_dodey ; 04-08-2010 الساعة 01:58 AM
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 04-08-2010, 02:44 AM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

دي اقل حاجة ليكي يا حبي

من مواضيعي 0 البوم كامل صور الانبا مكاريوس
0 ليست الغيرة دائما دليل الحب
0 رد: ,, أسئلة :: صريحه :: حزينه :: جريئه :: عاطفيه :: مؤلمه ::
0 ليه انا يارب؟!!
0 انتظرتك.... ولم تحضر
__________________
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 04-08-2010, 03:19 AM
الصورة الرمزية a7balmase7
a7balmase7 a7balmase7 غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
المشاركات: 7,680
افتراضي رد: دميانة كل سنة وانتي طيبة يا قلبي

كل سنة وانتى طيبة وعقبال مليون سنة فى حضن المسيح
من مواضيعي 0 نكت يارب تعجبكم
0 اختبار لتكتشفى مدى رقتك
0 اسمك باليابانى
0 اضحك وخليك فرش
0 الهدوء
__________________
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
كل سنة وانتى طيبة مرمورة MORAMARMAR منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 16 29-07-2010 12:22 PM
كل سنة وانتى طيبة ياننوسة ريموندة عبد المسيح منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 28 22-07-2010 11:05 PM
رينونا كل سنة وانتى طيبة ريموندة عبد المسيح منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 14 08-07-2010 07:56 AM
حبيبتى كل سنة وانتى طيبة جورج نصيف المنتدي العام 25 23-04-2010 12:53 PM
كل سنة وانتي طيبة يا أمي megomego منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 6 28-08-2009 09:25 AM


الساعة الآن 05:41 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2018