منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الترفيهي > منتدى الفوازير و الألغاز

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 15-07-2010, 01:05 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
Smile يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل23


يوميات مينا مريم صعيدي اصيليوميات مينا مريم صعيدي اصيليوميات مينا مريم صعيدي اصيل



الحلقه الثالثه والعشرين


وقفنا المرة الى فاتت عند ريم كانت تعبانه وكانت في لحظه رومانسية هي ومينا دي بتبص في عنيه وهوه بيبص في وشها

وقفنا ساعه ما قالها

ريم
ريم

ريم

ريم

ياتري كان عايز يقولها ايه

دا الى هنشوفوا انهرده مع بعض

مينا : ريم

ريم : نعم يا مينا في ايه خضتنني

مينا : انتي وشك اصفر شكل الكشري بتاع المحلات بتاع طنطا

ريم : بجد يا مينا

مينا : اها ورحمة خالي اللي مدوخني

ريم : طيب هاتلي دكتور ولا اعمل اي حاجه

مينا : حادر هنزل اشوفلك دكتور تحت في اي حته

ريم : طيب يلا بسررررررررررررعه

نزل مينا تحت وبيسأل ممرضة

مينا : لو سمحتي يا نيرس

الممرضه : ايوة تحت امرك

مينا : الامر لله يا قمر

الممرضه : بصت ليه كدا وقالتوا خير يا فندم عايز حاجه

مينا : اها واحد كابتشينوا وباكوين بسكويت لو سمحتي

قامت االممرضه ضحكت كدا وقالتوا

الممرضه : حضرتك دا مش كانتين دي مستشفي محترم

مينا : اها مانا عارف عندنا زيها في بلدنا

الممرضه : بلدكوا ؟؟

مينا : اها بلدنا انا شايف الفضول في عنيكي وعايزه تعرفي ايه البلد

الممرضة : ههههههههه بصراحه اها

مينا : طيب مش هقولك

الممرضه : طيب مش مشكل المهم انت كنت عايز تقول ايه ؟


مينا : انا معايا واحدة زملتي فوق رجليها مكسورة ولونها اصفر لو سمحتي عايز حد يشوفها

الممرضه : اها طيب اوكي تعال هاجي معاك اشوف الموضوع يستلزم دكتور ولا لا

مينا : اوكي اتفضلي

طلعت الممرضه معاه وساعه ماشافت ريم بنوته حلوه وعسولة وشكل سمية الخشاب هههههههههههه

راحت مسكت ايديها كدا علي اساس انها بتقيس ليها النبض يعني يوميات مينا مريم صعيدي اصيل
وقالت لمينا

الممرضه : عايزاك ثواني

مينا : طيب حاضر هاشوفها يا ريم شكل الموضوع خطير ولا شكلك هتموتي ونخلص منك هههههههههيوميات مينا مريم صعيدي اصيل

ريم : بعد الشر عليا يا مينا متقلش كدا

مينا : انت هاترغي يا ستي استني لما اشوف الممرضه الى بره دي يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

ريم : طيب يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

خرج مينا بره لقي الممرضه مستنياه يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

مينا : ايه مالها خير يانرس

الممرضه : بص يا استاذ ....امممممم

مينا : اسمي مينا وبلاش استاذ دي شيلي التكليف حضرتك

الممرضه : ميرسي يا مينا كلك زوق يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

مينا : اها مانا عارف البلد كلها بتقولي كدا حتي مريم بتقولي كدا

الممرضه : مريم مين ؟يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

مينا : هوه انتي علي طول عندك الفضول دا ههههههههههه

الممرضه : سوري اني ادخلت في حاجه مش لياا فيهاا

مينا : لا عادي مفيش مشكل المهم قوليلي ريم مالها

الممرضه : دي بتتدلع ومعندهاش حاجه هي بس لونها مخطوف من الخضه

مينا : ايه دا يعني هيا رجليها مش مكسورة

الممرضه : لا مكسورة بس دلوقتي بقيت كويسة وتقدر تروح كمان 10 تيام ان شاء الله


مينا : عشر تيام ينهار مدوحس داحنا مسافرين بكره

الممرضه : مسافرين فين يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

مينا : رايحين القاهرة تاني احنا طالبه وجاين رحلة

الممرضه : اها طيب مهي مش هتنفع تخرج قبل كدا

مينا : خلاص هنسبها ولما تخف تبقي تيجي

الممرضه : لا متسبهاش هي ممكن تخرج انهرده

مينا : هههههههههههههههه الا قوليلي يا اسمك ايه

الممرضه : اسمي نهي يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

مينا : عاشت الاسامي يا نهي علي فكرة اسمك جميل اوي وانا بحبه

الممرضه : ميرسي ليك يا مينا كلك زوق يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

مينا : ايوه مانا قولتلك عارف البلد كلها بتقول عليا كدا

الممرضه : هههههههههههههههههه

مينا: هههههههههههههه هوه انتي معاكي شبكة ؟

الممرضه : اها معايا يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

مينا : طيب ممكن رقم موبيلك يوميات مينا مريم صعيدي اصيل
الممرضه : اها طبعا اتفضل 0000000000

مينا : طيب انا هروح اشوف باقية صحابنا وهتصل بيكي اطمن علي ريم وانتي خدي بالك منها

الممرضه : طيب هتيجي امته علشان لو عايزين حاجه في الرسبشن

مينا : علي طول هشوف مريم بس واجي

الممرضه : طيب اوكي هستناك

يوميات مينا مريم صعيدي اصيل

في نفس الوقت دا مريم قلبت الدنيا علي ريم ومينا مش لاقيه حد ومش عايزه تسأل حد علشان ميبقاش شكلها وحش

وفي الاخر اكتشفت انهم مع بعض

هتعمل ايه بقي تعمل ايه تعمل ايه تعمل ايه
يوميات مينا مريم صعيدي اصيل
فضلت تفكر شويه وفي الاخر وصلت لفكررررررررة

ياتري هتعملي ايه ياااااااااا مررررررررررررررررررريم ؟
































دا الى هنشوفوا مع بعض الحلقه الجاية


يوميات مينا مريم صعيدي اصيليوميات مينا مريم صعيدي اصيليوميات مينا مريم صعيدي اصيل



d,ldhj ldkh , lvdl rwm pf fdk wud]d hwdg ,fkj hsjhdg23

من مواضيعي 0 لو قرات دة الموضوع دة مش هتبكي طول حياتك
0 تمجيد للسيدة العذراء مريم
0 صورة كل عضو هيلاقيها من برجه
0 من امى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 ترنيمة عارفك مش قادر ترتاح ( فيديو )
__________________
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل21 مهرائيل ماهى منتدى الفوازير و الألغاز 0 15-07-2010 01:02 PM
يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل20 مهرائيل ماهى منتدى الفوازير و الألغاز 4 15-07-2010 12:47 PM
يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل19 مهرائيل ماهى منتدى الفوازير و الألغاز 4 15-07-2010 12:43 PM
يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل12 مهرائيل ماهى منتدى الفوازير و الألغاز 6 13-07-2010 01:05 PM
يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل مهرائيل ماهى منتدى الفوازير و الألغاز 8 02-07-2010 05:16 PM


الساعة الآن 03:40 AM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2019