منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الترفيهي > منتدى النكت و الفكاهات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-07-2010, 12:48 AM
الصورة الرمزية Armia
Armia Armia غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: Egypt
المشاركات: 8,033
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Armia
Talking قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟


فيه مدرس يدرس في المرحلة الابتدائية سأل أحد الطلاب

طير بيتكلم وأول حرف منه الباء ؟

فرد عليه الطالب وبسرعة :بغباغان

فقال : ممتاز .. إسمك ايه؟

وائل

سأله المدرس: أبوك

بيشتغل اية؟

رد الطالب :دكتور

فقال المدرس : شايفين ولاد الدكاترة ؟



راح المدرس سأل سؤال ثاني

حيوان بطيء وأول حرف
في اسمه السين ؟

فرد أحد الطلاب : سلحفاة

يرد المدرس : ممتاز .. اسمك إيه؟

فقال : جان

سأله المدرس: أبوك بيشتغل ايه؟

رد الطالب: مهندس

فقال المدرس شايفين ولاد المهندسين ؟

بعدها سأل المدرس السؤال الثالث : طائر له جناحين وبيعوم على الميّه... ما هو ؟

فرد أحد الطلاب و بسرعة : تمساح

فيقول المدرس: شايفين الغباء ده؟


سأله المدرّس: أبوك يشتغل إيه؟

رد الطالب : لواء أمن دولة

رد المدرس : بص يا حبيبي هو التمساح بيطير بس مش كتير لو شد حيله

هههههههههههههههههههههههههه


r,gn fhfh fdajyg hdm ?????

من مواضيعي 0 نحتاج الى صلاه .. هاااااام
0 تحذير
0 سؤالى لولابى ( انت اسد )؟؟؟؟
0 الصناعه الوطنيه
0 مجروحح وآمالا مذبوحة
__________________







انت تحتض وجودى برعايتك وكأنك لا تتطلع على اخر سواى تسهر على
وكأنك قد نسيت الخليقة كلها تهبنى عطياك وكأنى وحدى


رد مع اقتباس
  #2  
قديم 12-07-2010, 01:11 AM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههه
بص يا حبيبي هو التمساح بيطير بس مش كتير لو شد حيله
هههههههههههههههههههههههههه
ادي الذكاء ولا بلاش ههههههههههههههه
حلوة اوووووووووي يا ارميا
من مواضيعي 0 اعمل ايه
0 لكي اعرف انك تحبني
0 اســــــــــــــــــــــــف
0 ليه يارب عملت كده؟ليه سبتني انادي واصرخ ليه؟
0 عفوا القلب المطلوب لايمكن الاتصال به الان ربما يكون....
__________________
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 12-07-2010, 01:13 AM
الصورة الرمزية Armia
Armia Armia غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: Egypt
المشاركات: 8,033
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Armia
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

ههههههههههههههه طبعا هو المدرس بس بيحاول يصلح للطالب معلومة صح عندة مش غلط
بس بيحاول يصلحها بارضو هههههههههههههههه
من مواضيعي 0 معجزه (7) الاخت moramarmar
0 برمج نهارك بالمشاعر الايجابية
0 محتاج لصلاه اوى
0 اعتذار للشعر
0 اقترااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااح
__________________







انت تحتض وجودى برعايتك وكأنك لا تتطلع على اخر سواى تسهر على
وكأنك قد نسيت الخليقة كلها تهبنى عطياك وكأنى وحدى


رد مع اقتباس
  #4  
قديم 12-07-2010, 02:16 PM
ريموندة عبد المسيح ريموندة عبد المسيح غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: الجيزة
المشاركات: 6,255
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ريموندة عبد المسيح
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههه
التمساح بيطير من زمان بس احنا مش واخدين بالنا
من مواضيعي 0 البابا شنودة اكثر المتصلين بمبارك
0 فاكهة وخضروات مفيدة
0 مشاجرات امام مستشفى شرم الشيخ
0 مدير الوثائق القومية يكشف كتاب حملة مرس
0 قصة لكل زوجة
__________________




رد مع اقتباس
  #5  
قديم 12-07-2010, 03:46 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

ههههههههههههههه حلووووووو اووووووووووووووووووى تسلم ايدك يا شيخ العرب
فعلالالالالا ذكي جدااااااااااااااااااااااااا
من مواضيعي 0 فن الرسم علي الوجه
0 يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل(5)
0 صورة وايه
0 يوميات زوجين كل حياتهم علي النت
0 لعبة الحياة
__________________
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 13-07-2010, 07:19 PM
الصورة الرمزية MORAMARMAR
MORAMARMAR MORAMARMAR غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: روح البابا كيرلس
المشاركات: 6,516
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

هههههههههههههههه اية دة يا جماعة حساكم مستغربين اوى من حكاية ان التمساح بيطير
ايوة فعلا التمساح بيطير دة كفاية ان الولد دة قال كدة يبقى كلامة صح 100% وهو اكيد اتعلم الطيران من قريب وحاليا بقى طيارررر
ههههههههههههههه مرررررسى كتير ارميا حلوة اوووووووووووى
من مواضيعي 0 لاحلى مشرفين فى احلى منتدى !!!!!!
0 تامين حياة مجانا !!!!!!
0 ربنا هيزورك النهاردة!!!!!!!
0 دعنى اضع يدى عليك
0 لعبة البلونة
__________________


لية الحزن معايا تملى ؟؟؟
رد عليا يا ابويا وقولى
سايب لية دمعى يسيل كتر الظلم بيقتل فيا
لية الجرح تملى عشانى لية دايما دموع فى عينيا
اة محتاج ابكى وتسمعنى نفسى احس بالحنية لو بنتك عليك هتهون هرضى بجرحى مهما يكون
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 18-07-2010, 09:19 PM
الصورة الرمزية Armia
Armia Armia غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: Egypt
المشاركات: 8,033
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Armia
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

طبعا يا ريموندة ههههههههههههه اوعى يكون عندك شك فى كدة
من مواضيعي 0 كتاب رائع لى جويس ماير اسمو انتظر حتى يعمل الله فى حياتك
0 ستة أشياء
0 كول تون ترانيم
0 كيف تتخلص من العادات الضارة للانترنت
0 خناقه بين مارجرجس والانبا شنودة
__________________







انت تحتض وجودى برعايتك وكأنك لا تتطلع على اخر سواى تسهر على
وكأنك قد نسيت الخليقة كلها تهبنى عطياك وكأنى وحدى


رد مع اقتباس
  #8  
قديم 18-07-2010, 09:20 PM
الصورة الرمزية Armia
Armia Armia غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: Egypt
المشاركات: 8,033
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Armia
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

ههههههههههههههه ايوة ذكى فعلا يا ماهى محدش يقدر يقول غير كدة هنا
من مواضيعي 0 بحبك 4 مرات !!!!!!
0 مسابقه جديده
0 اذكى لص في العالم
0 أمين رابطة اللاعبين المحترفين يُطالب بإيقاف حسن شحاتة
0 نكته جميله اوى
__________________







انت تحتض وجودى برعايتك وكأنك لا تتطلع على اخر سواى تسهر على
وكأنك قد نسيت الخليقة كلها تهبنى عطياك وكأنى وحدى


رد مع اقتباس
  #9  
قديم 18-07-2010, 09:21 PM
الصورة الرمزية Armia
Armia Armia غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: Egypt
المشاركات: 8,033
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Armia
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

هههههههههههه بالظبط يا مارى كلامك صح 100% هوة فعلا اتعلم الطيران من فترة ودلوقتى بقى طيار
من مواضيعي 0 معجزه (3) الاخت moramarmar
0 انفجار فقاعة ماء فى الهواء
0 حصريا :: النسخة القنبلة Windows Challenger XP SP2 2010
0 حـكــم رائــعـه
0 آيات مطمئنة للإمتحانات
__________________







انت تحتض وجودى برعايتك وكأنك لا تتطلع على اخر سواى تسهر على
وكأنك قد نسيت الخليقة كلها تهبنى عطياك وكأنى وحدى


رد مع اقتباس
  #10  
قديم 18-07-2010, 09:29 PM
الصورة الرمزية عفاف
عفاف عفاف غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: عين المسيح
المشاركات: 7,221
افتراضي رد: قولى بابا بيشتغل اية ؟؟؟؟؟

المثل بيقول ايه ؟؟؟
عيش جبان تموت مستور
والمدرس دة ربنا ساترة
من مواضيعي 0 الحب:بعيون امرأة عجوز"راائع"
0 ليه كدة بس يارب
0 سبعة مفاتيح اجعلها معك دوما
0 صور مضحكه
0 دربنى على لقائك يايسوع
__________________
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
بابا يسوع000 يزعل منك"كتير مننا بيقول للطفل بابا يسوع 000 ramzy1913 منتدي الروحيات 2 21-07-2010 09:05 PM
يا بابا.... megomego منتدى النكت و الفكاهات 5 27-05-2010 01:19 PM
بابا يسوع ام بابا نويل kirlos_milad منتدي الروحيات 14 18-01-2010 07:48 PM
صور للمسيح متحركة روعة جدا قولى رايك a7balmase7 منتدي الصور المسيحية 5 11-06-2009 06:15 PM


الساعة الآن 05:05 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2019