منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الإجتماعي > شبابيات

شبابيات هذا المنتدي مخصص للمواضيع التي تخص الشباب

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 12-03-2010, 10:41 PM
krombo krombo غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 932
افتراضي اعرف صاحبك نوعه ايه


عاوز تعرف صاحبك
الاول لازم تعرف اننا كلنا فينا عيوب ومميزات
يعني كلنا بنجمع بين الصفات المتناقضه
كل شخص جواه جزء من كل الصفات
يعني حتلاقي جواك صفه الكرم والبخل
وحتلاقي الذكاء والغباء والشهامه والنداله
وكل الصفات موجوده بنسب متفاوته
والصفه اللي بتطغي علي باقي الصفات هي دي الصفه المميزه للشخصيه
تعالي بقي طبق الكلام ده علي صحابك
وحدد كل واحد ايه الصفه المسيطره فيه

صاحبك البخيل
تلاقيه دايما اخر واحد يحط ايده في جيبه وانتم قايمين من علي القهوه
علشان تحاسبوا القهوجي

صاحبك الغبي
اخر واحد يضحك علي نكته قالها واحد تاني وتلاقيه بيضحك بصوت عالي

صاحبك المغرور
دايما يتكلم عن انجازاته اللي عملها
ودائم التحدث عن المهارات اللي عنده
ومش عند غيره وتلاقي امكانياته اقل بكتير من طموحاته

صاحبك البكاش
الكذاب نسااي يعني يحكي لك حاجه النهارده
وتاني يوم يحكي لك نفس الحاجه بصوره تانيه خالص

صاحبك الندل
اول واحد يجري لما ابو البنت اللي انت ماشي معاها
يقفشك وانت ماسك ايدها
صاحبك الحقود
قليل الكلام علي وجهه ابتسامه مالهاش ملامح
تزيد الابتسامه دي لما تتمسك في خانه اليك
وانت بتلعب طاوله وهو بيتفرج عليك

صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك

والمثل الشعبي بيقول
اعرف صاحبك وعلم عليه
يعني يا اما علامه صح او علامه اكس

مش كده ولا ايه؟؟؟



huvt whpf; k,ui hdi

من مواضيعي 0 الوصايا العشر لارضاء المرأه
0 افتخرى انك امرأه
0 فين نانسى فادينا
0 بصمات ألمتنى كثيرا
0 سامحونى
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 12-03-2010, 10:54 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

من مواضيعي 0 الموت الحقيقي
0 لو عايز تضحك اضحك
0 أعظم ألم في الحياة ,,, ليس أن تموت
0 لديك 1 رسالة خاصة من يسوع افتح قلبك علشان تستقبلها رسالة جديدة
0 جرح الحبيب
__________________
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 12-03-2010, 11:00 PM
الصورة الرمزية MORAMARMAR
MORAMARMAR MORAMARMAR غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: روح البابا كيرلس
المشاركات: 6,516
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك

هوة دة الصديق اللى بجد بس صعب وجودة فى الزمن دة بس بجد كلامك مظبوط كيرلس صحبت يااما تعلم علية صح او اكس
يسلموا ايديك كيرلس دايما مواضيعك من المواضيع المميزة فى المنتدى وبجد جميلة جداااااااااااااا
من مواضيعي 0 هتشفى بنتى يا عدرا ولا اكسر الزجاج؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 15 سؤال لمن يجرؤ فقط؟؟؟؟؟؟؟؟
0 من قصص الحب فى الكتاب المقدس
0 اما انا فتكفينى عين واحدة لارى بها وجهك الغالى
0 الراجل كائن غريب !!!!!!
__________________


لية الحزن معايا تملى ؟؟؟
رد عليا يا ابويا وقولى
سايب لية دمعى يسيل كتر الظلم بيقتل فيا
لية الجرح تملى عشانى لية دايما دموع فى عينيا
اة محتاج ابكى وتسمعنى نفسى احس بالحنية لو بنتك عليك هتهون هرضى بجرحى مهما يكون
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 12-03-2010, 11:00 PM
الصورة الرمزية marmar*
marmar* marmar* غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Jun 2007
المشاركات: 5,817
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

صاحبك اللي تصاحبه
هو اللي تلاقيه وقت الضيق
اللي يحب لك الخير
اللي ما يزعلش لما يلاقيك ناجح
اللي ينصحك ويشدك ناحيه الخير والالتزام
اللي يزعل لزعلك ويفرح لفرحك
اللي يرد غيبتك
اللي تحس انه اكتر من اخوك
من مواضيعي 0 أنا زعلت ربنا إمبارح... بس مبسوووطة جداااا ...إنى زعلته !!!
0 *** كيف تتخلص من خطية العادة السرية *** موضوع مهم
0 و انت عملت ايه عشان يسوع ... ابني ؟؟؟
0 زلزال القاهرة بقوة 5.7 درجة بمقياس ريختر
0 ++استبدل خوفك بالصلاة ++
__________________



عنـدمـــا يضــع اللــه ثقـــلا فوقــــك فـأنـــه يضــع ذراعــه تحتــــك
فــلا تهتــز نفســك ولا تضطـــرب
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 12-03-2010, 11:17 PM
الصورة الرمزية fadena
fadena fadena غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: in jesus heart
المشاركات: 4,373
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

موضوع جميل اووى يا كيرو تسلم ايديك
من مواضيعي 0 الكل يدخل و يرحب
0 روح اجرى عليه!!!!!
0 تامر حسنى
0 شاب جامد و شعر اجمد
0 قصه جميله
__________________
أجمل لحظات عمرك

حين تحزن بصدق على مافاتك من عمرك من دون ان تستفيد منه فتبادر الى التعويض
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 13-03-2010, 03:00 PM
الصورة الرمزية nonaa
nonaa nonaa غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: قلب بابا يسوع
المشاركات: 1,578
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

ربنا يعوضك ياكيرلس موضوع جميل
من مواضيعي 0 عاجل جداااااااااا
0 تسمحلى اوديك فى داهيه بعد اذنك !!!!
0 دعوه للتامل مع فنجان كابتشينو
0 الخلف ما مات ...
0 كيف تتخلصين من معاكسات الشباب لك يا حواء
__________________
احبك يارب ياقوتى
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 13-03-2010, 11:57 PM
krombo krombo غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 932
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

بجد يا جماعه نورتوا الموضوع وربنا يباركوا
من مواضيعي 0 لعبه السجن
0 سامحونى
0 نقاش فى قصه اجمل قصه حب على النت(هل الحب حرام)
0 هل مؤهل العريس اللى متقدملك يفرق معاكى
0 النجاح ده ببر كه صلواتكوا
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 14-03-2010, 12:11 AM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

شكرا يا كرومبو على الموضوع الرائع
من مواضيعي 0 العلبة القطيفة
0 ** سر الخطوط الحمراء في معجون الاسنان **
0 ابتسامات (2 )
0 مد يارب الأيادى ..ارحم نجع حمادى
0 بالصور.. وائل غنيم يصل منزله.. ويقول "كلنا ضد تخريب مصر"
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 14-03-2010, 06:10 PM
krombo krombo غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Dec 2009
المشاركات: 932
افتراضي رد: اعرف صاحبك نوعه ايه

شكرا على مرورك يا استاذ صلاح
من مواضيعي 0 احياء لعبه كرسى الاعتراف
0 اوقات الفراغ وعاطفه الشباب
0 كيف تبدا عاما دراسيا
0 افرحوا حتريحوا شويه
0 اقتل هؤلاء الخمسه تعيش فى سعاده
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
ازاى تعرف كلمة سر الايميل بتاع صاحبك هناء منتدى النكت و الفكاهات 21 26-02-2011 05:11 AM
ازاى تعرف الباسوورد الخاص بايميل صاحبك ايلاريا بنت العدرا المنتدي الترفيهي العام 0 21-03-2010 09:11 PM
ازاى تعرف كلمة سر الايميل بتاع صاحبك؟؟؟؟؟؟؟ MORAMARMAR المنتدي الترفيهي العام 2 08-02-2010 01:00 PM
ازاااااااااى تعرف الباسورد بتاع صاحبك؟؟؟؟؟ MORAMARMAR منتدي المواضيع المكررة 2 20-11-2009 05:04 PM
كيف تخترق ايميل واحد صاحبك farah منتدى النكت و الفكاهات 3 15-06-2007 02:42 PM


الساعة الآن 07:38 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2020