منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الترفيهي > منتدى النكت و الفكاهات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 01-01-2010, 05:18 AM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء


تعالوا نشوف مديرنا بيقول ايه للاعضاء والمشرفيين هههههههههههه


*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*











شوفوا مدير المنتدى بيقول للأعضاء


منقول



a,t,h l]dv hglkj]n fdr,g hdi ggHuqhx

من مواضيعي 0 تدمير 700 منزل فى زلزال جنوب شرق إيران
0 صور وايات مختلفة
0 اكرم اباك وامك
0 بلاغ للنائب العام والحاكم العسكري لاختفاء مسيحية بالمحلة
0 اكتشاف 29 بؤرة جديدة لأنفلونزا الطيور فى 3 محافظات
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 01-01-2010, 09:06 AM
agmal_love agmal_love غير متواجد حالياً
عضو فعال
 
تاريخ التسجيل: Nov 2006
المشاركات: 344
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

هههههههههههههه طيب نصيحة منى خبى الصورة دية قبل ما جون يشوفها
من مواضيعي 0 لا تحتقر محبتى
0 اسجن من تشاء
0 شوية نكت يارب تعجبكم
0 رد: يا من ذاق الموت
0 تحية للفراشين
__________________

رد مع اقتباس
  #3  
قديم 01-01-2010, 10:04 AM
الصورة الرمزية fadena
fadena fadena غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: in jesus heart
المشاركات: 4,373
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

ههههههههههه جميله اووى بش يارب جون مايشوفها
من مواضيعي 0 روح اجرى عليه!!!!!
0 اجمل دمعه
0 راقب
0 مشرفه متعصبه اووى
0 مطــــلوب عروسه
__________________
أجمل لحظات عمرك

حين تحزن بصدق على مافاتك من عمرك من دون ان تستفيد منه فتبادر الى التعويض
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 01-01-2010, 01:13 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة agmal_love مشاهدة المشاركة
هههههههههههههه طيب نصيحة منى خبى الصورة دية قبل ما جون يشوفها



هههههههههههه لا متقلقش الصورة لا تظهر الا للأعضاء والمشرفين ولا تظهر لadmin
شكرا على مشاركتك الجميلة بالرد

من مواضيعي 0 كيفية الدفاع في الجنح والجنايات
0 مفتى الجمهورية: الحوار بين الأديان لابد أن يحترم ثقافة الآخر
0 الحب هو
0 علي رأي المثل (قالوا في الامثال)
0 محافظة أسيوط تتسلم قصر ألكسان الأثري لتحويله إلى متحف قومي
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 01-01-2010, 01:16 PM
الصورة الرمزية بموا
بموا بموا غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 4,902
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

هههههههههههههه
تسلم ايدك
بس انا هقول لجون ههههههههههه
من مواضيعي 0 صينية الخضار
0 وإنقطع الوتر الثالث
0 ترد قناة الفادى
0 استخبوا يا رجاله
0 كن كالمطر
__________________






رد مع اقتباس
  #6  
قديم 01-01-2010, 01:17 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fadena مشاهدة المشاركة
ههههههههههه جميله اووى بش يارب جون مايشوفها


متقلقيش يا نانسى جون مبيدخلش القسم ده الا قليل هههههههههههههههههههههههه
من مواضيعي 0 "الصحة": ٨٨ سيارة إسعاف فى موقع المظاهرات بالتحرير
0 الأهلى يتعادل مع الأسماعيلى
0 صحافة اليوم السبت 11 / 6 / 2011
0 تحذير هاااااااااام جداااااااااااااااا
0 سؤال وجواب ( 8 )
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 01-01-2010, 01:25 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بموا مشاهدة المشاركة
هههههههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بموا مشاهدة المشاركة
تسلم ايدك
بس انا هقول لجون ههههههههههه



لا انا عارفك يا بموا مش هتقول لجون لانك حبيبى وصديقى







من مواضيعي 0 كيف يحدث الحمل فى توأم؟
0 اخطر مكان فى العالم
0 انا مش عارف انت لسة عايش ازاى
0 امتلك قلبي
0 كارلوس تيفيز لاعب منتخب الأرجنتين يفوز بلقب أفضل لاعب فى مباراة المكسيك
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 01-01-2010, 04:48 PM
الصورة الرمزية fade
fade fade غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Jan 2007
الدولة: فى حضن المسيح
المشاركات: 729
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى fade
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

ههههههههههه
حلوه تسلم ايدك
من مواضيعي 0 ارجو المساعده
0 صورة ومعلومة
0 في عينيك عنوانى
0 لغز محير
0 احدث حوار بين الاب وبنته
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 01-01-2010, 04:54 PM
الصورة الرمزية لوزه
لوزه لوزه غير متواجد حالياً
عضو برونزي
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: اسكن قلب الله
المشاركات: 889
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

هههههههههههههه حلوه اوى
بس انا خايفه عليك لحسن جون يزعل ويكون زعله وحش
من مواضيعي 0 اريد ان اشكو لك همي ....يا سيدي!!!!
0 اسرع الخطوات لخفض درجة الحرارة عند الأطفال..!
0 من اغرب الصور
0 لست ملاكاً
0 الصداقه عند الاطفال
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 01-01-2010, 05:09 PM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Nov 2005
المشاركات: 6,061
افتراضي رد: شوفوا مدير المنتدى بيقول ايه للأعضاء

كدة طيب
هو صحيح مبدخلش القسم ده إلا نادرا, بس للأسف دخلت الموضوع و شوفت المآمرة هههههه

بس ليه لأ منعملش كدة ههههههه مش انتم اللي عاوزين احنا تحت امركم هههههه
من مواضيعي 0 مطلوب بيانات المشرفين
0 فين نونا
0 بحيرة تتنفس
0 افتتاح قسمان جدد بالمنتدي الترفيهي
0 ممنوع حذف اي موضوع من العقيدة دون الرجوع لي
__________________

Pray for me
John
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
شوفوا مدير المنتدى بيعمل اية marmarmiro منتدى النكت و الفكاهات 3 31-07-2010 08:29 PM
شكرا الى مدير و مشرفى و اعضاء المنتدى engmichmich الترحيب بالأعضاء الجدد و اللإفتقاد. 4 01-12-2009 04:13 PM
لو مدير المنتدى عصبى ممكن يعمل اية alfadyhabiby منتدي المواضيع المكررة 1 06-02-2009 10:50 PM
ربنا ياخد مدير المنتدى(قولوا أمين) nancy00 منتدي المواضيع المكررة 4 04-01-2009 09:42 PM
الى مدير المنتدى mico777 منتدى الشكاوي 2 22-07-2007 08:53 AM


الساعة الآن 05:49 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2018