منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الترفيهي > منتدى النكت و الفكاهات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 07-12-2009, 11:06 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي فرفشة سريعة

سريعة, فرفشة

واحد فاز بمليون دولار
راح يقول لمراته ،
مراته ماتت من الفرحة لما سمعت الخبر
قال : سبحان الله ،
الخير لما بييجي ، بييجي كلّه مرّة وحدة


واحده ماشيه مع حبيبها قالتله قولى كلمه تزيد دقات قلبي
قالها أخوكي ورانا




tvtam svdum

من مواضيعي 0 هل قابلت من صلبوا السيد المسيح؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 الفيفا يدرس زيادة عدد الحكام فى مونديال البرازيل 2014
0 صلاة من القلب
0 علي رأي المثل (قالوا في الامثال)
0 حين تتكلم الدموع
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 08-12-2009, 09:40 AM
الصورة الرمزية امير صبحى
امير صبحى امير صبحى غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
الدولة: شبرا
المشاركات: 1,403
افتراضي رد: فرفشة سريعة

حلوة يا صلاح بس انا خايف عليك من مراتك
اكيد هتعرف ........
من مواضيعي 0 مفاجأة : جناية هتك عرض امرأة، أول جريمة ارتكبها الكموني وعوقب بالحبس 3 أشهر فقط
0 رقم و ترنيمة
0 عيد ابي سيفين
0 شغل مخك
0 شقه للبيع بشبرا
__________________


ها انا اتي سريعا واجرتي معي
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 08-12-2009, 08:53 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: فرفشة سريعة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة امير صبحى مشاهدة المشاركة
حلوة يا صلاح بس انا خايف عليك من مراتك


اكيد هتعرف ........


شكرا اخى الحبيب امير على مرورك الجميل نورت الموضوع اخى الحبيب
من مواضيعي 0 الببغاء يصلى
0 احتفظ بالشوكة
0 خطاب الرئيس مبارك إلى الشعب المصري
0 الشهيد باجوش
0 كلمة السر ابوللونيا
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 08-12-2009, 09:08 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: فرفشة سريعة

ههههههههههههههههههههههههه حلوين يا صلاح مييييييييييييييرسي
من مواضيعي 0 انتظروا الوردة بعد كل صفعة!!
0 أجب على الأسئله التاليه...........
0 علامات انتهاء الرجل من حياة المرأة
0 رد: بليييييز حد يساعدني ضروري
0 عندما تكون محطم القلب
__________________
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 08-12-2009, 09:14 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: فرفشة سريعة

شكرا جزيلا يا نانسى على مرورك الجميل
من مواضيعي 0 اعظم رجل فى التاريخ
0 اعرف شريك حياتك
0 لو ماعندكش كوريك تعمل أيه ؟؟؟
0 فيك احتمى
0 من راقب الناس مات مهموما
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 09-12-2009, 07:21 AM
الصورة الرمزية nonaa
nonaa nonaa غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
الدولة: قلب بابا يسوع
المشاركات: 1,578
افتراضي رد: فرفشة سريعة

حلوة اوى ياصلاح
انت دايما كدة دمك خفيف؟؟؟؟
من مواضيعي 0 قصة القارب العجيب
0 وتساقطت أوراق الشجر
0 الوداعة ودماثة الخلق
0 ماذا تقدم للرب؟
0 الاصدقاء الثلاثة
__________________
احبك يارب ياقوتى
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 09-12-2009, 02:55 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: فرفشة سريعة

شكرا اختى العزيزة nonaa على مرورك وردك الجميل وبعدين ده بعض ما عندكم
من مواضيعي 0 طيور الظلام
0 مين الكبير
0 وحشتنا جدا يا اخونا الحبيب استاذ مسعد خليل
0 محاكمة وائل الإبراشى تتحول إلى مظاهرة شعبية
0 ابتسامات (2)
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

الكلمات الدليلية (Tags - تاق )
سريعة, فرفشة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
كام فرفشة على السريع صلاح صدقى منتدى النكت و الفكاهات 2 22-02-2010 11:33 PM
فرفشة صلاح صدقى منتدى النكت و الفكاهات 0 21-02-2010 01:38 AM
حبة فرفشة ارميا انور منتدى النكت و الفكاهات 2 12-02-2010 10:13 AM
خمسة فرفشة nonaa منتدى النكت و الفكاهات 6 05-02-2010 09:29 PM
شوية فرفشة صلاح صدقى منتدى النكت و الفكاهات 11 04-12-2009 03:24 PM


الساعة الآن 11:40 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2017