منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الترفيهي > منتدى النكت و الفكاهات

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-08-2009, 03:09 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي دعوى للبحث عن الصعايدة


منذ عام 1960 قرر الصعايدة لعب الأستغماية ولم يظهر منهم احد حتى الأن


]u,n ggfpe uk hgwuhd]m

من مواضيعي 0 إصابة الأنبا موسى بأزمة قلبية مفاجئة
0 إيقاف «إيتو» ٣ مباريات لنطحه لاعباً بفريق كييفو
0 علي رأي المثل (قالوا في الامثال)
0 علمنى اكون
0 تدمير 700 منزل فى زلزال جنوب شرق إيران
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 04-08-2009, 03:10 PM
الصورة الرمزية a7balmase7
a7balmase7 a7balmase7 غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Feb 2006
المشاركات: 7,680
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

طب وانت وفرح وغيرهم وغيرهم موجودين هنا ازاى دلوقتى اوعكم تكونوا بتضحكوا علينا ههههههههههههههههههههههههههههههههه وعملين فيها صعايدة
من مواضيعي 0 صور اطفال ملهاش حل
0 ابتسم وغيظة
0 البابا شنودة هيسافر امريكا
0 اقوال مختارة من اقوال البابا شنودة الثالث
0 لا تدينوا لكي لا تدانوا
__________________
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 04-08-2009, 03:51 PM
الصورة الرمزية Armia
Armia Armia غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
الدولة: Egypt
المشاركات: 8,033
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى Armia
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

ياصلاح الناس دى بتلعب اللعبه صح وبجد مش زى الناس التانيه اللى مش عارفين يلعبوها صح
هههههههههههههه جمييييييييله اوى يا صلاح يا بلدياتى كفايه كده

من مواضيعي 0 قابلتها فاحسست
0 غمـــــــــض عينك
0 هل اسمك مكتوب فى السماء
0 دموع راهبٍ شيخٍ
0 تن تن تن هناك مصيدة فئران!!
__________________







انت تحتض وجودى برعايتك وكأنك لا تتطلع على اخر سواى تسهر على
وكأنك قد نسيت الخليقة كلها تهبنى عطياك وكأنى وحدى


رد مع اقتباس
  #4  
قديم 04-08-2009, 10:33 PM
الصورة الرمزية ϲσɗɛ вяɛακɛɍ
ϲσɗɛ вяɛακɛɍ ϲσɗɛ вяɛακɛɍ غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 7,035
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا يا ماريان اصل الصعايده انواع
ماتقولها يا ابو صلح
فضحتنا وسط الاجانب اهئ اهئ
من مواضيعي 0 *** تلاميذ السيد المسيح - اعداد محب لبيب ***
0 ترنيمه المجد لله فى الاعالىmp3
0 شخصيات سفر اعمال الرسل
0 رد: احدث عروض فودافون وموبينيل واتصالات
0 شرائط مميزة جداا للمرنم ** جورج منز **
__________________


يا رب لسـ،،ـت أعلم ما تحمله الأيـ،ـام لى و لكن يكفينـ،ـى شيئـ،ـا واحدا
ثقتـ،ـى أنك معى تعتنـ،ـى بى و تحـ،ـارب عنى


ربنا مــوجــ،ـود
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 04-08-2009, 10:47 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

هههههههههههههههههههههه
من مواضيعي 0 اهمية الكتاب المقدس
0 ترنيمة حزينة لكل انسان خاطيء ونفسه يتوب بجد
0 براءة اطفال تجنن
0 أحلي حاجة فالدنيا......
0 محطات الحياة
__________________
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 05-08-2009, 01:21 AM
الصورة الرمزية سامى رومان نسيم
سامى رومان نسيم سامى رومان نسيم غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Jun 2009
المشاركات: 6,088
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى سامى رومان نسيم
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

ههههههههههههههههههههههه بس بجد حلوه اوى تسلم ايدك ابو الصلح
من مواضيعي 0 صور ابطال عالم كمال اجساااااام متجدد
0 مخطوطات للكتاب المقدس
0 الفرح رغم الحزن والضيقات !!
0 الصليـب .. وأفــراح القيامــة
0 من المفاهيم الخاطئة الكبيرة عند ناس كتير هى
__________________
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 05-08-2009, 04:10 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة a7balmase7 مشاهدة المشاركة
طب وانت وفرح وغيرهم وغيرهم موجودين هنا ازاى دلوقتى اوعكم تكونوا بتضحكوا علينا ههههههههههههههههههههههههههههههههه وعملين فيها صعايدة

شكرا اختى العزيزة ماريان على مرورك وردك وعلى فكرة نسيت اقولك ان فيه بعض الصعايدة لم يلعبوا الأستغماية ههههههههههه
من مواضيعي 0 القمص عبد المسيح المسعودى الكبير
0 سامى رومان عيد ميلاد سعيد
0 فيديو هدف رائع لكارلوس فى فرنسا
0 صوردينيه متنوعه
0 4 مباريات في انطلاق الأسبوع الحادي عشر للدوري
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 05-08-2009, 04:20 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة armia مشاهدة المشاركة
ياصلاح الناس دى بتلعب اللعبه صح وبجد مش زى الناس التانيه اللى مش عارفين يلعبوها صح
هههههههههههههه جمييييييييله اوى يا صلاح يا بلدياتى كفايه كده
شكرا يا اخى الحبيب ارميا على مرورك وردك وبعدين كفاية كده ليه خلينا نفرفش وبعدين الصعايدة دول مش من سوهاج
بيقولك واحد صعيدي نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له افتحلي واحدة حاجة ساقعة لو سمحت

من مواضيعي 0 "بلاك بيرى" تطرح جهازا جديداًً رغم اتهامها بالتجسس
0 افتتاح فرعين جديدين لبنك القاهرة
0 حرب السيديهات تشعل جلسة محاكمة المتهمين فى أحداث نجع حمادى
0 صور وايات
0 كن بابا نويل
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 05-08-2009, 04:22 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة just member مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا يا ماريان اصل الصعايده انواع
ماتقولها يا ابو صلح
فضحتنا وسط الاجانب اهئ اهئ


شكرا يا فرح على ردك وانا قولت لماريان ان مش كل الصعايدة لعبوا اللعبة دى

من مواضيعي 0 الحل الوحيد لفوز الزمالك علي الاهلي
0 موقع أسبانى: جنسية سالم السعودية ستعرقل عملية تسليمه لمصر
0 مين الأبخل فيهم
0 طرائف الحيوانات
0 مؤلمة هذه الصرخات
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 05-08-2009, 04:23 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: دعوى للبحث عن الصعايدة

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة nancy00 مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههه
شكرا يا نانسى على مرورك وردك الرب يبارك خدمتك
من مواضيعي 0 وقفة احتجاجية أمام مكتب النائب العام اعتراضاً على أحداث العمرانية
0 الراهب يونان
0 حوار من الجحيم
0 جناز ابنى الوحيد
0 الحقوا الرد بالتهديد
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
مفاجأة : أول موقع مسيحي للبحث عن الوظائف megomego منتدى الإعلانات 1 17-07-2017 12:51 PM
الويل للبيت الذي لا يكون سيده فيه صلاح صدقى منتدي الروحيات 1 08-08-2010 10:22 PM
الصعايدة !!!! MORAMARMAR منتدى النكت و الفكاهات 20 03-03-2010 08:36 PM
نكت علي الصعايدة michael mm منتدى النكت و الفكاهات 7 04-12-2007 05:29 PM
الاستعانة بالأبراج للبحث عن شريك الحياة مضيعة للوقت. onlife المنتدي العلمي العام 6 25-10-2007 12:42 PM


الساعة الآن 04:57 AM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2020