منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الإجتماعي > منتدى المشاكل

منتدى المشاكل هل تواجهك مشكلة و لا تعرف حلها؟ إعرضها هنا علي الأعضاء و إستشيرهم فيها و الرب يرشد الجميع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #11  
قديم 01-10-2009, 01:02 AM
منال مونى منال مونى غير متواجد حالياً
عضو مشارك
 
تاريخ التسجيل: Sep 2009
المشاركات: 34
افتراضي رد: انا محتارة مش عارفة اختار مين

لو صحبتك دى بتفر صح عمرها ما هتقولك كدة لان مفيش وجة مقارنة بين حبيبك وصحبتك وبجد انتى متكلمهمش هما الاتنين واعرى من كدة مين ابقلك ومين بجد محتاجلك وصلى واحنا كلنا هنصليلك ان ربنا يرشدك
من مواضيعي
رد مع اقتباس
  #12  
قديم 01-10-2009, 03:22 PM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي رد: انا محتارة مش عارفة اختار مين

برضه اسأليها ما هو سبب الاصرار ان تتركي الاخر
مهما كانت الصادقه فحدودهخا تعرفها انها متدخلش في حياتك الا لو عاوزه مصلحتك وفيه حاجه وحشه ف التاني وبرضه ساعتها ليكي عندها النصيحه فقط لكن انها تصر علي كده فلا فحتي الاسره لو عملت كده برضه مش من حقهم غير توجيهك
اسأليها ليه لو انتي مش عارفه ؟ وبعدين القرار ليكي لكن لو التاني مفيهوش حاجه وحشه فقوليلها هي حره تعمل زي ماهي عايزه ده لو كان معندهاش اسباب
من مواضيعي 0 صلاه بالابجديه بالانجليزي
0 اين الحق ؟
0 ليس على الرومانسية وحدها تبنى البيوت لكن على الحكمة والصخور
0 سؤال واكتر من اجابه
0 توته وحدوته
رد مع اقتباس
  #13  
قديم 04-12-2009, 01:02 AM
adellg adellg غير متواجد حالياً
عضو مشارك
 
تاريخ التسجيل: Jul 2007
المشاركات: 10
افتراضي رد: انا محتارة مش عارفة اختار مين

كيف لصاحبتك ان تضع نفسها فى كفة مع من تحبى
العلاقة بينك وبين من تحبى تختلف عن العلاقة بينك وبين صاحبتك
انصحك
اعرضى صديقتك على طبيب نفسانى
;d
من مواضيعي 0 دير المحارب غرب الاقصر
رد مع اقتباس
  #14  
قديم 25-01-2011, 07:18 PM
الصورة الرمزية مارووووووووووو
مارووووووووووو مارووووووووووو غير متواجد حالياً
عضو فعال
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: حضن بابا يسوع
المشاركات: 223
افتراضي رد: انا محتارة مش عارفة اختار مين

عزيزتى انا مش هقدر اقولك حاجه لان امورك غامضه:
1* اعرفى ليه صاحبتك عملت كده
2*حبيبك ده فى حاجه تربطكو اقلو اهلك يعرفو بالعلاقه دى
*** جاوبنى على الاسئله دى واكيد بمعونه ربنا هيكون ف اجابه
ربنا معاكى ويبارك حياتك ويختارلك الصالح
من مواضيعي 0 صفات هامه ف الطرفين..........
0 عايز الناس تحببببببببببببببك؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 لماذا نخسر من نحب؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 انا محتاره ومش عارفه اعمل ايه؟؟؟؟؟؟
0 البنت تعمل ااااااااااايه لما تتعرض لموقف زى كده؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
"يارب لايُخفى عليك أمر,حيث انهُ لايوجد نجاح تام ولا سلام كامل الا بتسليم ذاتى لمشيئتك,فعلمنى ياالهى ان اقول فى كل شئ: ياابتاه, ليس كمشيئتى بل كمشيئتك"
رد مع اقتباس
  #15  
قديم 25-01-2011, 07:47 PM
الصورة الرمزية عفاف
عفاف عفاف غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: عين المسيح
المشاركات: 7,221
افتراضي رد: انا محتارة مش عارفة اختار مين

عندى احساس ن الشخص دة مش جاد معاكى وصاحبتك خايفه على سمعتك منه
والمثل بيقول صاحب العقل يميز
عقلك فى راسك يابتى ان كان علاقتك بالولد دة فى النور وعلى علم باهلك وموافقين مايهمكيش صاحبتك دى خاااالص
غير كدة يبقا صاحبتك دى خايفه على مصلحتك وخدى بالك ان خطوتها الجايه هتقول لااهلك
ربنا يحافظ عليكى وطبعا انتى مش بنت ابوكى بس لا انتى بنت المسيح فى الاول وفى الاخر
والمسيح دة بقا يتعمله الف حساب
من مواضيعي 0 أطباء يطورون علاجاً نوعياً جديداً لمفصلي الورك والركبة
0 شكرا لعصر الاستشهاد الجديد يارب
0 رضاك محور صلاتى
0 سؤال وحد يجاوبنى
0 كل سنه وانت طيب يارب
__________________
رد مع اقتباس
  #16  
قديم 07-02-2011, 12:57 AM
الصورة الرمزية كاتى عادل
كاتى عادل كاتى عادل غير متواجد حالياً
عضو فعال
 
تاريخ التسجيل: Jul 2008
الدولة: فى حضن المسيح
المشاركات: 361
افتراضي رد: انا محتارة مش عارفة اختار مين

ميرسى ليكم كلكم الموضوع اتحل وعرفت مين الصح ومين اللى غلط والمفروض كنت اكمل مع مين شكرا ليكم كلكم الموضوع بقالو اكتر من سنة انتهى
من مواضيعي 0 لغات لا تعرفها الكتب
0 الوداع كلمة ... فهل تعرف ماذا تعني؟
0 ماذا يعنى لك ان تفقد أحد؟؟؟
0 رد: وحشــــــــــتـــــــــــــــــنــــا
0 انساااااااااااااااااانى؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________________
رد مع اقتباس
  #17  
قديم 07-02-2011, 12:45 PM
الصورة الرمزية شهيد تحت الطلب
شهيد تحت الطلب شهيد تحت الطلب غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: بنى سويف
المشاركات: 3,775
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى شهيد تحت الطلب
افتراضي رد: انا محتارة مش عارفة اختار مين

طيب نشكر الله ربنا يدبر امورك ويكون معاكي ميكون عليكي يا اختي
من مواضيعي 0 النهارده فرح رحمه بنت ماما عفاف
0 ارجوكم
0 الرجل الاحمق والطائر الحكيم
0 ارجوكم
0 رحبو معايا باخويا ناشد
__________________


ساعدنى يارب ان ارضى صلاحك

رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
تستطيع إضافة مواضيع جديدة
تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
محتارة تعملي إيه في وجبة العشاء؟! عفاف منتدى المطبخ و المأكولات. 8 23-04-2010 04:09 PM
محتارة ورايك يفرق معايا fulaa منتدي المحمول العام 2 29-01-2010 09:50 PM
مش عارفة اعملها اية كاتى عادل منتدى المشاكل 5 01-03-2009 07:24 AM
باقة مختارة من كورال كنيستى fulaa الترانيم العربية 5 31-03-2008 08:04 PM


الساعة الآن 01:42 AM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2017