منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي الإجتماعي > الترحيب بالأعضاء الجدد و اللإفتقاد.

الترحيب بالأعضاء الجدد و اللإفتقاد. هذا المنتدي مخصص للتعارف و الترحيب بالأعضاء الجدد.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-01-2010, 04:47 PM
الصورة الرمزية MORAMARMAR
MORAMARMAR MORAMARMAR غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: روح البابا كيرلس
المشاركات: 6,516
Smile مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟


يا جماعة مهرائيل اختى الصغيرة سجلت نفسها معانا هنا على المنتدى
ياريت كلنا نرحب بيها ونشجعها علشان تكمل معانا فى المنتدى
متكسفونيش قدامها بقى ههههههههه عايزة ترحييييييييييييييييييب
كبيرررررررررررررر اووووووووووووووووووووووى



livhzdg ,wgj ig lk lvpf????????

من مواضيعي 0 مارجرجس خلى بابا كتير فرحان اوى
0 كيف تسعدين حبيبك ؟؟؟؟
0 ترنيمة حبك ياربى مركبة ( فيديو )
0 هل تعرفون ما معنى كلمة family
0 صورة اللة تبتسم اذا شكرتة يوميا !!
__________________


لية الحزن معايا تملى ؟؟؟
رد عليا يا ابويا وقولى
سايب لية دمعى يسيل كتر الظلم بيقتل فيا
لية الجرح تملى عشانى لية دايما دموع فى عينيا
اة محتاج ابكى وتسمعنى نفسى احس بالحنية لو بنتك عليك هتهون هرضى بجرحى مهما يكون
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 04-01-2010, 05:41 PM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Nov 2005
المشاركات: 6,061
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟

اهلاااااااااا بيها تنورنا.
مرحبا بيكي يا مهرائيل بين إخواتك و اختك كمان ههههه
من مواضيعي 0 الأنبا بولا: ضحايا ماسبيرو "شهداء"
0 محتاج صلاتكم
0 اليوم يوم خلاص الرب
0 عتاب
0 تنبيه هام و تنويه و إخلاء مسؤلية
__________________

Pray for me
John
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 04-01-2010, 07:17 PM
الصورة الرمزية جورج نصيف
جورج نصيف جورج نصيف غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: الجيزة-فيصل ش كعبيش
المشاركات: 2,626
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟

اهلا بمهرائيل عروس المسيح ويا رب كدة تكونى شاطرة زى اختك على رأى المثل اكفى القدرة على فمها تطلع البنت لأختها
من مواضيعي 0 ليس ضروريا ان تكون لطيفا زيادة عن اللزوم
0 اقبل الامى يا يسوع
0 الفرق بين البنت الاسبوروالبنت الناعمة
0 حياة جديدة
0 الدواء الرخيص الغالى
__________________















رد مع اقتباس
  #4  
قديم 04-01-2010, 08:19 PM
ناجحdj ناجحdj غير متواجد حالياً
عضو فعال
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 314
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ناجحdj
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟

اهلا بيكى مهرئيل نورتى المنتدى ويارب تكونى سعيدة وسط اخواتك واتمن انى اشوف موضيعك منورة المنتدى وربنا معاكى الى الابد امين ونورتين
من مواضيعي 0 انكسار للأنتصار
0 سيجارة تتحدث
0 شخابيط .. بلا صدى !!!!
0 تجليات العذراء والحرب الاعلامية
0 الانترنت وخطرها على الفرد
__________________
ربنا موجود
رد مع اقتباس
  #5  
قديم 04-01-2010, 08:34 PM
الصورة الرمزية بموا
بموا بموا غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Jul 2009
المشاركات: 4,902
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟







اهلا وسهلا بيكى مهرائيل منورة المنتدى وسط اخواتك
من مواضيعي 0 بعض اقوال الاباء
0 سمكة رامي السهام
0 فليمون الزمار الشهيد
0 شمووع متحركهـ
0 التطويبات
__________________






رد مع اقتباس
  #6  
قديم 04-01-2010, 08:36 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟













ونقول المنتدى نور يا مهرائيل ومرحبا بيكى اختا جديدة معنا

ونتمنى ان تستفادى معنا من كل ما هو جديد

وتشاركينا فى الخدمة






منتظرين مشاركاتك الجميلة
وموضوعاتك الجميلة المفيدة المميزة





من مواضيعي 0 صـور عالـميــــــة فى غاية الروعـــــة
0 المحامون يهددون باللجوء للجهات القضائية الدولية
0 مصر تتراجع للمركز الـ 11 فى تصنيف الفيفا
0 "الصحة" تعلن وفاة أولى ضحايا الانتخابات بدائرة عين شمس
0 انسحاب الأسماعيلى من الدورى العام
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 05-01-2010, 04:00 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟

مررررررررررررررسي ليكي يا ميرو يا حبيبة قلبي
ربنا يخليكي ليا يا قمرررررررررر
من مواضيعي 0 ام ذكي والفانوس السحري
0 لو قرات دة الموضوع دة مش هتبكي طول حياتك
0 طريقة عمل الضفيرة الفرنسية(السنبله)
0 افضل ما تقدم لكل من؟؟؟!!!
0 الخواص الكيميائية والفيزيائية للبنت
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 05-01-2010, 04:01 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟

مرررررررررررررررررسي يا جون علي ردك الجميل دة
من مواضيعي 0 احفظ المزامير تحفظك المزامير
0 حقائق مـذهـلة عــن المــوز
0 اي صورة عايزها للسيد المسيح هتلقيها هنا
0 يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل13
0 صور كلاب جميلة خالص خالص
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 05-01-2010, 04:02 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟

شكراااااااااااااااااااا يا ناجح علي تشجيعك ليا وانا مبسوطة اووووووووووووووووي ان انا معاكوا هنا علي المنتدي
من مواضيعي 0 يوميات امثال مااااااااااااهي الحلقة الرابعة
0 اوعي تقوول انا وحيد
0 صور وايات مختلفة ومعزية
0 صورة وايه
0 يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل20

التعديل الأخير تم بواسطة مهرائيل ماهى ; 05-01-2010 الساعة 04:41 PM
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 05-01-2010, 04:05 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
افتراضي رد: مهرائيل وصلت هل من مرحب؟؟؟؟؟؟؟؟

مررررررررررررسي يا بموا والمنتدي بنور بالبابا كيرلس وبالاعضاء ومررررررررسي كتيرررررررر علي تشجيعك ليا
من مواضيعي 0 الايمان و الصلاة
0 النجاح
0 قفص البرتقال
0 صالونات 2010
0 الفرق بين الحبيب و الخطيب و المتزوج
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
الهندسة وصلت اوعى وشك مينا البتانونى الترحيب بالأعضاء الجدد و اللإفتقاد. 8 13-01-2010 08:12 PM
هل من مرحب؟؟؟؟ موسى الاسود الترحيب بالأعضاء الجدد و اللإفتقاد. 8 05-12-2009 10:15 PM
مدعوون لكي نصمت shiconona منتدي الروحيات 4 15-12-2006 10:26 AM


الساعة الآن 02:28 AM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2020