منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > المنتدي العام > منتدى الصور

منتدى الصور هذا المنتدي مخصص لوضع الصور المختلفة, من صور طبيعية و دينية.

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 04-05-2010, 12:34 AM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي غريبة شوية

شوية, صور, غريبة

غريبة شوية
غريبة شوية

منقول



yvdfm a,dm w,v

من مواضيعي 0 الكل معزوم مجانا
0 كلمة السر ابوللونيا
0 ترنيمة هنفضل اقباط
0 الشاى والقهوة يقللان فرص الإصابة بسرطان المخ
0 لماذا نضع, الخمير فى, القربان ؟
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 04-05-2010, 03:39 PM
الصورة الرمزية ranoona
ranoona ranoona غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Mar 2010
الدولة: منقوشه على كفه
المشاركات: 1,360
افتراضي رد: غريبة شوية


حلوين اوى يا صلاح
بس يعنى الراجل ده الله يكون فى عونه
هههههههه
من مواضيعي 0 ماذا ترى بداخل الدائره
0 صلولى
0 رساله فرح
0 مش محتاج عقل
0 عايز تموت ازاى ؟
__________________

عندما يعتصر قلبك من الحزن
وتدمع عينك
ثق ان الله يعد دمعه دمعه من عينك
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 04-05-2010, 05:00 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: غريبة شوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ranoona مشاهدة المشاركة


حلوين اوى يا صلاح
بس يعنى الراجل ده الله يكون فى عونه

هههههههه



من مواضيعي 0 علي رأي المثل (قالوا في الامثال)
0 إلغاء رحلات مصر للطيران أثناء حظر التجوال
0 انا مش همشى
0 جوجل بعد ماتش مصر والجزائر
0 مصر رابع دولة فى إنتاج الطماطم
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #4  
قديم 04-05-2010, 08:22 PM
ريموندة عبد المسيح ريموندة عبد المسيح غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Nov 2009
الدولة: الجيزة
المشاركات: 6,255
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى ريموندة عبد المسيح
افتراضي رد: غريبة شوية

بجد صور غريبة جدا شكرا ياصلاح
من مواضيعي 0 موعيدا امتحانات الثانوية العامة
0 اعياد ميلاد سعيدة
0 تاجيل القضية
0 رسالة علي موبايلك عند غيابك
0 صفحة غريبة ربنا موجود
__________________




رد مع اقتباس
  #5  
قديم 04-05-2010, 10:36 PM
الصورة الرمزية صلاح صدقى
صلاح صدقى صلاح صدقى غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: May 2008
الدولة: القاهرة
المشاركات: 12,144
افتراضي رد: غريبة شوية

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ريموندة عبد المسيح مشاهدة المشاركة
بجد صور غريبة جدا شكرا ياصلاح


من مواضيعي 0 باكستان: حَرْق شابة مسيحية وهي حية
0 حكمة جديدة
0 صحافة اليوم 2 / 4 / 2011
0 اغرب عملة بالعالم
0 الوفاء بالنذر
__________________





لو كنت استطيع ان ألمس قوس قزح لكتبت اسم امي على قمته لأجعل الجميع يعرفون كم هي جميلة ألوان حياتي بوجود امرأة عظيمه كأمي
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 04-05-2010, 10:40 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: غريبة شوية

صور غريبة اووووووووووووووي
من مواضيعي 0 ممكن ليه لأ!!!
0 ♥..الحب لعبة..♥
0 DarkAngel كل سنة وانت طيب
0 إشتقت لك يا.......
0 انتظرتك.... ولم تحضر
__________________
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 04-05-2010, 10:48 PM
USAMA_YOUNAN USAMA_YOUNAN غير متواجد حالياً
عضو مميز
 
تاريخ التسجيل: May 2010
المشاركات: 125
افتراضي رد: غريبة شوية

لا حضرتك بتهرج ...........هههههههههه
من مواضيعي 0 لا تجعل الخطيه جدار
0 حبه حنطه
0 منتدي كنيسه رئيس الملائكه ميخائيل بالاقصر
0 اسف جداا للازعاج
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 05-05-2010, 12:35 AM
الصورة الرمزية روكا دودو
روكا دودو روكا دودو غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Mar 2009
الدولة: فى مراعى خضر يسكننى
المشاركات: 2,659
افتراضي رد: غريبة شوية

غريبة جدا شكرا يا صلاح
من مواضيعي 0 قصة حقيقة ---وحوار رائع
0 قصة واقعية --ام مجدى
0 شوية نصايح للبنات
0 صورة تدوخ---------------------------
0 قصة يونان للاطفال -بالصور-
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 07-05-2010, 10:13 PM
الصورة الرمزية عفاف
عفاف عفاف غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: عين المسيح
المشاركات: 7,221
افتراضي رد: غريبة شوية


صور غريبه شويه ؟؟؟؟
لآلآلآلآلآ ياعمدة
دى صور غريبه خاااااااااااااالص
من مواضيعي 0 بحب البس لبس يظهر مفاتن جسدى
0 اهتمى بزوجك قبل فوات الاوان
0 دع نورك يستطع
0 نصآئح طبـيه مهمــه
0 متى تضيع انوثه المرأة
__________________
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

الكلمات الدليلية (Tags - تاق )
شوية, صور, غريبة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
صور غريبة وعجيبة امولا منتدى الصور 2 15-08-2010 05:36 PM
صور غريبة magdy-f منتدى العجائب و الغرائب 0 10-05-2010 10:35 PM
صور غريبة fulaa منتدى الصور 6 17-04-2010 11:24 PM
صور غريبة صلاح صدقى منتدى الصور 3 24-12-2009 12:31 AM
قمم غريبة mena azer منتدى الصور 0 12-06-2009 06:50 PM


الساعة الآن 05:42 AM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2019