منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > مواهب الشباب > مسابقة فكر و ابدع > التصميمات

التصميمات تصميمات الصور والتوقيع

إضافة رد
 
أدوات الموضوع طريقة عرض الموضوع
  #1  
قديم 13-09-2010, 03:47 AM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)


هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)دي تصميماتي الجديدة بمناسبة عيد ميلاد المنتدي هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هو لسه شوية عليييه بس حبيت احطهم من دلوئتي
يارب تعجبكم

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)


هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)
هدية لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)





i]dm lkd glkj]hhhhhhhhhdh (jwldlhj []d]m)

من مواضيعي 0 هل تحب نفسك؟؟؟؟؟؟؟
0 هابي بيرث دااااااااااي
0 عايزة اتخطب علشان
0 صدقني بحبك
0 لكي اعرف انك تحبني
__________________

التعديل الأخير تم بواسطة nancy00 ; 13-09-2010 الساعة 03:50 AM
رد مع اقتباس
  #2  
قديم 13-09-2010, 10:00 AM
الصورة الرمزية admin
admin admin غير متواجد حالياً
Administrator
 
تاريخ التسجيل: Nov 2005
المشاركات: 6,061
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

رائع يا نانسي,
ربنا يعوضك
من مواضيعي 0 مفاجئة العيد- سباق للمواقع و الجروبات المسيحية و الجائزة موقع 1 جيجا !!!!
0 ايه رأيكم نعمل رسالة يوميا؟
0 عيد ميلاد ادمنا ماريان أحب المسيح
0 تعلم البرمجة مجاناً
0 دعوة خاصة.
__________________

Pray for me
John
رد مع اقتباس
  #3  
قديم 13-09-2010, 10:20 AM
الصورة الرمزية جورج نصيف
جورج نصيف جورج نصيف غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Oct 2009
الدولة: الجيزة-فيصل ش كعبيش
المشاركات: 2,626
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)




الله يا نانسى فى منتهى الروعة والجمال
وربنا يخليكى لينا عشان تقدمى الحاجات التحفة دى للمنتدى
كل سنة وانتى وكل اخواتنا فى المنتدى بخير وسلام
من مواضيعي 0 معجزة للبابا المحبوب
0 ملحد وسيدة فلاحة
0 صلاه لاي شخص حاسس بخنقه او ضيقه يصليها
0 لماذا تحتفظ بهذا الانجيل القديم يا أبى (انه قديم للغاية)
0 كيف تبين للمراه انك تحبها حب حقيقي؟ ادخل وشوف
__________________















رد مع اقتباس
  #4  
قديم 13-09-2010, 10:24 AM
الصورة الرمزية شهيد تحت الطلب
شهيد تحت الطلب شهيد تحت الطلب غير متواجد حالياً
عضو ذهبي
 
تاريخ التسجيل: Jun 2008
الدولة: بنى سويف
المشاركات: 3,775
إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى شهيد تحت الطلب
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

ايه الجمال ده ربنا يعوضك ياننسى
من مواضيعي 0 عامات نهايه العالم فى الكتاب المقدس
0 نداء عاجل جدا
0 ارجوكم ؟؟؟؟؟؟
0 الهى ارجوك
0 فين اخوتى
__________________


ساعدنى يارب ان ارضى صلاحك

رد مع اقتباس
  #5  
قديم 13-09-2010, 11:51 AM
الصورة الرمزية gasaka
gasaka gasaka غير متواجد حالياً
عضو فضي
 
تاريخ التسجيل: Jul 2010
المشاركات: 1,264
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)


ايه الجمال ده تسلم ايدك يا قمر ربنا يبارك تعب محبتك
من مواضيعي 0 اثمن شىء فى العالم
0 حاسين الشعور ده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 من اقوال تماف ايرينى
0 معجزة القديسان مكسيموس و دوماديوس
0 الهديه الاعظم
__________________
رد مع اقتباس
  #6  
قديم 13-09-2010, 12:00 PM
الصورة الرمزية megomego
megomego megomego غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2008
الدولة: في حضن المسيح
المشاركات: 9,880
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

فنانة يا نانسي
برافو عليكي

من مواضيعي 0 يراك ويسير بجوارك
0 آة يا أولادي
0 وعد لينا من الكتاب
0 تيارات حب الله
0 بعتت لك 7 جوابات
__________________


لو وقعت حقف تاني
لو إنكسرت حتجبر تاني
لو إتاسرت حتحرر تاني
دة يسوعي دايما بيديني فرصة تاني
دة يسوعي دايما مالك كياني


التعديل الأخير تم بواسطة megomego ; 13-09-2010 الساعة 12:04 PM
رد مع اقتباس
  #7  
قديم 13-09-2010, 12:42 PM
الصورة الرمزية cherry berry
cherry berry cherry berry غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Oct 2007
المشاركات: 4,272
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)



حلوييييييييييييييييييييييين
من مواضيعي 0 شتيمه مجانا
0 باركولي
0 امسك حراااااااااااااااااااااااااااااااااااامييييييييييي
0 الحق يا جدااااااااااااااااااااااع
0 مثل مدينه
رد مع اقتباس
  #8  
قديم 13-09-2010, 01:00 PM
الصورة الرمزية magdy-f
magdy-f magdy-f غير متواجد حالياً
المشرف العام
 
تاريخ التسجيل: Apr 2008
الدولة: مصر
المشاركات: 15,164
إرسال رسالة عبر مراسل MSN إلى magdy-f إرسال رسالة عبر مراسل Yahoo إلى magdy-f
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)





روعة يانانسى ربنا يبارك حياتك
وكل عام وانت بخير
وكل اعضاء المنتدى بخير




من مواضيعي 0 كتاب حقوق المراه في المسيحية - د مها فاخوري
0 الكتاب المقدس محور وأساس كرازتنا - الأنبا باخوميوس
0 غلبت العالم - القس يؤانس كمال
0 فيلم جبل الدم شهداء إسنا والأم دولاجى وأولادها الأربعة
0 تساؤلات حول القيامة - أبونا اثناسيوس ناشد
__________________
رد مع اقتباس
  #9  
قديم 13-09-2010, 02:08 PM
الصورة الرمزية مهرائيل ماهى
مهرائيل ماهى مهرائيل ماهى غير متواجد حالياً
عضو ماسى
 
تاريخ التسجيل: Jan 2010
الدولة: في قلب ماما العذراء
المشاركات: 5,020
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)



بجد رووووووووووووعة يا نانسي تسللللللللللللم ايدك
بجد تصميمات رااااااااااااااااااااااااااااااااااااائعة بجد بجد بجد انتى موهوبة
ربنا يبارك كل حياتك وبعوض تعبك
من مواضيعي 0 يوميات مينا و مريم قصة حب بين صعيدي اصيل وبنت استايل15
0 اكتب لنا كلمة تبقي ذكرى منك
0 سحالي بالهنا والشفاء؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 رساله من ورقة امتحان
0 ترنيمة انا خايف طمنى ياربي
__________________
رد مع اقتباس
  #10  
قديم 13-09-2010, 03:12 PM
الصورة الرمزية nancy00
nancy00 nancy00 غير متواجد حالياً
مشرف
 
تاريخ التسجيل: Aug 2008
الدولة: في حضن بابا يسوع والانبا مكاريوس
المشاركات: 11,694
افتراضي رد: هدية مني لمنتدااااااااايا (تصميمات جديدة)

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin مشاهدة المشاركة
رائع يا نانسي,
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة admin مشاهدة المشاركة
ربنا يعوضك

مييييييييييييييييييييييرسي يا جووووووووووووووووون
من مواضيعي 0 هل عندنا زواج عرفي؟؟!!!
0 الدليل ان البنات احسن من الولاد
0 أدخل يمكن ليك رساله....او اكتب رساله لحد
0 اخيرا نجحت اشكرك يارب
0 نينوى – باب الخلاص المفتوح
__________________
رد مع اقتباس
إضافة رد

شارك أصدقائك هذا الموضوع في مواقعك المفضلة

أدوات الموضوع
طريقة عرض الموضوع

تعليمات المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code is متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة

الانتقال السريع

المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى مشاركات آخر رد
تصميمات خاصة بمنتدى أسرة البابا كيرلس العلمية " هدية بسيطة منى " Mark_333 التصميمات 10 01-08-2011 02:40 PM
تصميمات جديدة ادخلوا وشوفوها ورأيكم يهمنى بشرى شنودة الفنون 6 23-07-2011 06:53 AM
تصميمات حصريه لمنتدي البابا كيرلس (اسبوع الالام) cherry berry منتدي الصور المسيحية 14 09-11-2010 08:31 PM
تصميمات جديدة لشهداء نجع حمادى عادل جبران منتدي الصور المسيحية 6 07-09-2010 05:00 PM
على رأى المثل - تصميمات magdy-f منتدى النكت و الفكاهات 10 05-06-2010 11:03 AM


الساعة الآن 08:08 PM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2019