منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية


العودة   منتدي أسرة البابا كيرلس السادس العلمية > البحث في المنتدى

عرض النتائج 1 إلى 25 من 263
استغرق البحث 0.03 ثواني.
البحث: المشاركات بواسطة: يسوع اللى فدانى
المنتدى: الإستشارات القانونية و القضائية 10-09-2013, 08:06 AM
مشاركات: 1
المشاهدات: 5,026
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: كيفية الدفاع فى الجنح

ميرسى كتير افدتنى كتير يا زميلى
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 10-09-2013, 08:00 AM
مشاركات: 0
المشاهدات: 2,001
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
صباح الخير

ازيكم يجماعه اخباركم ايه انا كان عندى سوال كان ف جزء القصص الهادفه انا بسال مش كنت ادمن فيه ولا ايه؟ لانى مش فاكرة بصراحه
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 03-05-2012, 12:28 AM
مشاركات: 0
المشاهدات: 1,873
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
يلا نلعب سوا

كل واحد نفسه يقول حاجه لحد يكتبها هنا سواء من المنتدى او برة ماشى هبدا انا
ش.س انا عايزاك تبقى براحه عليا مش هعرف اخد عليك بسرعه وحده وحده هاخد عليك
وللادمن ازيك عامل ايه صليلى كتير وعايزين نعمل...
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 02-05-2012, 07:01 PM
مشاركات: 1
المشاهدات: 2,041
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
هل فى صفحه باسم المنتدى ع الفيس؟

هل فى صفحه باسم المنتدى ع الفيس؟
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 02-05-2012, 06:54 PM
مشاركات: 4
المشاهدات: 2,516
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: سواااااااااااااااال

ميرسى لردك نانسى
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 02-05-2012, 06:51 PM
مشاركات: 3
المشاهدات: 2,359
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: تعالو نبقى صريحين منن نفسنا شوية

ميرسى لردكم انك تدور ع الحب صفه من الصفات يا مارو شكرا لردك نانسى مواصفات سهله اوووووووووووووى
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 02-05-2012, 02:06 AM
مشاركات: 3
المشاهدات: 2,359
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 02-05-2012, 01:52 AM
مشاركات: 4
المشاهدات: 2,516
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: سواااااااااااااااال

اوك ايه الحدود اللى هتكون موجوده وايه رايك ف خطوبه الصالونات
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 27-04-2012, 03:59 PM
مشاركات: 4
المشاهدات: 2,516
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
Question سواااااااااااااااال

انا زى ما عرفتو ف حد متقدملى وبيتصل بيا طبعا اهلى عارفين المشكله انه عايز يرغى ويعرفنى كتير لكن انا مش عارفه انا ممكن ادردش ف ايه معاه وثانيا متعودتش انى اتكلم فون بحب اتكلم ع الفيس وهو مش يبعرف...
المنتدى: شبابيات 27-04-2012, 03:51 PM
مشاركات: 19
المشاهدات: 14,317
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 27-04-2012, 02:43 AM
مشاركات: 7
المشاهدات: 3,728
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: ممكن تردو ع سوالى

ميرسى للردود بصراحه انا محتارة جدا مش عارفه هو كويس وبدء يدخل دماغى بس عشان كتر المشاكل اللى بسمعها عن الجواز والخطوبة خلتنى مش عارفه اعمل ايه صلولى كتير
المنتدى: منتدي التساؤلات و الآراء. 24-04-2012, 09:31 AM
مشاركات: 7
المشاهدات: 3,728
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
ممكن تردو ع سوالى

انا متقدملى شخص 23سنة وعنده محل ملك وشقه تمليك ف الشيخ زايد وبيفكر يبعيها وانا عندى 18 وعايز نتخطب ف الاجازة وتبقى الخطوبه سنتين ع العلم انه دبلوم بس تفكيرة ولا كانه واخد طب بابا وماما موافقين لانه...
المنتدى: منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 01-03-2012, 08:00 AM
مشاركات: 14
المشاهدات: 5,356
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: ازاى ننسى نقول لادمن جون كل سنة وانت طيب

كل سنة وانت طيب مع الرب يسوع وتحقق كل امانيك
المنتدى: منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 19-02-2012, 06:54 AM
مشاركات: 13
المشاهدات: 5,560
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: عيد ميلادى

ميرسى ربنا يخليكم
المنتدى: منتدي الأخبار العام 16-10-2011, 03:04 PM
مشاركات: 8
المشاهدات: 3,435
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: تحذير هام بخصوص النت

ناس فاضيه بامانه بدل ما نفكر نطور البلد نفكر ندخل ونسرق الاكونت
المنتدى: منتدي الروحيات 04-10-2011, 08:50 PM
مشاركات: 11
المشاهدات: 2,899
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
المنتدى: منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 08-09-2011, 09:39 PM
مشاركات: 13
المشاهدات: 5,560
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: عيد ميلادى

وانتو طيبين ميرسى ليكو هو مين المفروض يجيب الجاتوة انا ولا انتو هههههههههه
المنتدى: منتدى أعياد الميلاد و المناسبات السارة. 06-09-2011, 01:01 AM
مشاركات: 13
المشاهدات: 5,560
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
Thumbs up عيد ميلادى

هاى يجماعه انا بكرة عيد ميلادى
المنتدى: منتدى النكت و الفكاهات 26-08-2011, 01:32 AM
مشاركات: 65
المشاهدات: 15,645
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: فرصه ذهبيه لشباب المنتدى

بجد تتحسد ع جمالها ده انا هشوفها لاخويا واقلكو عليها
المنتدى: منتدي الروحيات 26-08-2011, 01:28 AM
مشاركات: 8
المشاهدات: 5,168
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: 4 أسباب تخليك ماتشيلش الهم

الانسان اللى ضعيف الايمان لازم يشيل الهم لانه بشر وضعيف
المنتدى: منتدي المواضيع المكررة 26-08-2011, 01:24 AM
مشاركات: 4
المشاهدات: 3,272
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: خلى الخوف يخاف منك

جميله اوى ربنا يباركك
المنتدى: المنتدي الترفيهي العام 26-08-2011, 01:20 AM
مشاركات: 6
المشاهدات: 2,763
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: هتعملى كدة ليلة فرحك؟

لو فيها فلوس عمل هههههههههههههه
المنتدى: المنتدي الترفيهي العام 25-08-2011, 09:10 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 2,204
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: برجك مع المسيح يوم الخميس الموافق 25 أغسطس 2011م

برج الكارزين بالكلمة 21/8 الى 20/9

الَّذِي فِي الأَرْضِ الْجَيِّدَةِ،
هُوَ الَّذِينَ يَسْمَعُونَ الْكَلِمَةَ
فَيَحْفَظُونَهَا فِي قَلْبٍ جَيِّدٍ صَالِحٍ،
وَيُثْمِرُونَ بِالصَّبْرِ"
ربنا...
المنتدى: منتدي أقوال الآباء 24-08-2011, 12:55 AM
مشاركات: 6
المشاهدات: 3,893
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: العدرا قالت إية وإتقال عنها إية ؟

حلو اوى ىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى
المنتدى: الترانيم و الأشعار 23-08-2011, 03:57 PM
مشاركات: 5
المشاهدات: 2,436
أرسلت بواسطة يسوع اللى فدانى
رد: انا حُر وإنت حُر

حلوة اوى ربنا يباركك
عرض النتائج 1 إلى 25 من 263

 
الانتقال السريع

الساعة الآن 06:10 AM.



Powered by Pope Kirillos Scientific Family
Copyright ©2001 - 2018